Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
getup schreef:xxNANDOxx schreef:ik denk dat deze jury wel gelijk heeft
maar je kunt het natuurlijk vanuit een aantal kanten bekijken.
onze mede-bokker had bij deze jury blijkbaar wel een goede proef laten zien.
2 111 415111MJ ASHLEY DE JONG MARILLION 205 203 408 60,00%
goedzo ashley!
natuurlijk kunnen we haar feliciteren, maar 60 % is ook net winst.....
Insider schreef:Ach gaan ze nu ineens lopen zeuren over iets wat al jaaaaren speelt. Grootste probleem ligt in de instructie dat mensen niet professioneel genoeg begeleid worden. Er zijn regelmatig instructieronjes in Ermelo en hier hadden ze allang een keer aandacht aan moeten besteden. Al heb je in 4 jaar tijd 50 winstpunten in de Z2 verzameld dat betekent nog niet dat je met enig succe ZZ-Licht kunt rijden. Tijd dat dat mensen eens aan het verstand gepeuterd wordt.
Timmie2000 schreef:Raggel schreef:Ik wil mijn paard graag klaar hebben voor de klasse erna voordat ik een overstap maak.. Dus voordat je Z1 kan gaan starten, moet ik THUIS een "goede" Z2 proef kunnen laten zien, de wissels moeten sowieso dan al goed zitten.. Dan ben je naar mijn mening pas klaar voor een volgende klasse..
Als je een halve pirouette kunt, is een kwart piece of cake..
Waren er maar meer die er ook zo over denken.
getup schreef:@Sjaantje: daar gaat het niet om , en dat weet een jury ook niet als je aankomt; Nou ja, hij behoort het niet te weten..
sjaantje schreef:getup schreef:@Sjaantje: daar gaat het niet om , en dat weet een jury ook niet als je aankomt; Nou ja, hij behoort het niet te weten..
Door jou reactie lijkt het alsof je geen ZZ-licht mag starten als je niet veel meer dan 60 kunt halen..
sjaantje schreef:getup schreef:@Sjaantje: daar gaat het niet om , en dat weet een jury ook niet als je aankomt; Nou ja, hij behoort het niet te weten..
Door jou reactie lijkt het alsof je geen ZZ-licht mag starten als je niet meteen veel meer dan 60 kunt halen..
. sjaantje schreef:Iedereen benadrukt nu zo die wissels, maar ook met allemaal correcte wissels is het nog easy om 55% te halen. Puur omdat het niveauverschil tussen het Z2 en ZZ-licht zo groot is.
Cayenne schreef:Maar dan vraag je je toch afl hoe zo'n combinatie dan aan de winstpunten in de Z2 is gekomen.
marillion schreef:sjaantje schreef:Iedereen benadrukt nu zo die wissels, maar ook met allemaal correcte wissels is het nog easy om 55% te halen. Puur omdat het niveauverschil tussen het Z2 en ZZ-licht zo groot is.
Nou het niveau verschil tussen het Z2 en het ZZ-l is niet zo groot hoor (het zijn de kwart pirouetttes die er bij komen), het is puur dat juryleden veel strenger zijn (en terecht).
WowAmigo schreef:Ik heb overigens al eens bij een Z2 jury gereden die gewoon eigenlijk punten weggaf "omdat ze in het Z2 toch geen maximumaantal punten hadden" (dus geen verplichte overstap naar het Z2)
Dit was overigens wel een goede jury, gaf veel nuttig commentaar, maar hij puntte dus wel bewust in de winstpunten als het er een beetje op leek!
@Vur: was het ook niet zo dat die nieuwe proeven daar juist voor bedoeld waren, om dat "lettersrijden" wat minder belangrijk te maken? Lijkt erop dat dat dan niet echt lukt!
amondi schreef:wat ik nou dus echt niet snap.... ik kan als laagste score, 51% vinden. Dat is dus meer dan de helft en dus... voldoende....
is het dan niet dat de pot de ketel iets verwijt?
marillion schreef:sjaantje schreef:Iedereen benadrukt nu zo die wissels, maar ook met allemaal correcte wissels is het nog easy om 55% te halen. Puur omdat het niveauverschil tussen het Z2 en ZZ-licht zo groot is.
Nou het niveau verschil tussen het Z2 en het ZZ-l is niet zo groot hoor (het zijn de kwart pirouetttes die er bij komen), het is puur dat juryleden veel strenger zijn (en terecht).
op die manier is het een heel groot verschil,