waar ze tegen de eigenaren hadden gezegd dat deze was ingeslapen en nu ergens in limburg loopt
hoe dat dat zit .. bijvoorbeeld ...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
wikiki schreef:Hallo,
Neen, toch niet, want ik ging normaal zondag gaan en ben zaterdag geweest. Op 15 min gaan ze geen 20 stallen uitmesten he. Doe eens eventjes normaal, kan dat?
Je mag vraagtekens hebben bij mijn bericht, je zal de enige niet zijn. Maar waarom maak je zelf geen afspraak bij hen?
Er zijn nog veel mensen die niet gereageerd hebben over het feit dat Los Vaqueros echt wel goede mensen zijn.
En de paarden worden niet doorverkocht, maar sommige paarden gaan in adoptie. En daar heb ik geen problemen mee. Ze hebben dat ook meteen open gezegd. Dat ze voor een adoptie-paard die nog kan bereden worden 300 of 400 euro vragen, dat is toch geen geld? Je moet weten dat jij als eigenaar, die een paard gaat afstaan bij hen, niks moet betalen. Sorry, maar andere opvangs vragen soms 500 euro voor U paard daar te laten. Dat vind ik pas erg!
Deze mensen hebben ook kosten he, zoals wij allemaal die paarden hebben, jullie weten toch ook hoeveel het kost?? Er zullen wel dikke nekken bijzitten waarbij mama en papa alles betalen, maar dat is niet overal zo.
Ze zijn echt wel ok hoor, ga er gewoon eens naartoe met zn allen ofzo. Babbel eens, maak er een toffe dag van. Het zijn echt toffe en eerlijke mensen.
Je weet iedereen die iets begint, er zijn mensen die het goed vinden en mensen die het niet goed vinden, je hebt altijd rotte appels he.
Ook hun website is zeer mooi vind ik : http://www.vzwlosvaqueros.be
Euh, de slager?? Sorry, maar daarvoor is mijn paard niet 10 jaar mijn beste vriend geweest "Kaatje". Zijn jullie dan al die dierenvrienden die hun paarden naar de slager doen? Die nog liever geld terugkrijgen, dan te weten dat jullie paard goed komt te staan in een opvang of naar een adoptie-gezin gaat??
Ik zou toch maar eens goed nadenken lieve mensen.
Mijn paard gaat er volgend weekend naartoe en ik weet waar ik aan begin.
amondi schreef:?Ach Wikiki, he komt hier alleen om de loftrompet te schallen voor deze zeer bedenkelijke opvang.... je zou haast gaan denken dat je er meer mee te maken hebt dan dat je hier verteld.

krak schreef:het wordt eens deftig tijd dat deze smeerlapperij gaat stoppen!
die augurken hebben al véééél te vééél dieren laten afzien, hebben al veel te veel mensen bedrogen en diep ongelukkig gemaakt!
een celstraf is verdomme nog veels te mild!
wikiki schreef:Ze gaan trouwens binnenkort een opendeurdag houden.