voor de box, terwijl Amerigo gewoon blij staat te zijn
Heel leuk artikel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
voor de box, terwijl Amerigo gewoon blij staat te zijn
mairead schreef:Leuk artikel!
En 26 jaar al; ik hoop dattie nog flink wat jaartjes mee kan, maar zo te lezen voelt ie zich nog prima!
Ik vraag me trouwens af; hebben ze wel zoiets als een reserve-Amerigo, voor als de huidige echt te oud wordt of een keertje ziek/geblesseerd is ofzo?

toen ze iid nog in vaassen zat
Cayenne schreef:sinds een jaar of zes thuishaard van de sneeuwwitte hengst.
Amerigo is een politiepaard en loopt de landelijke intocht al zo'n twintig jaar. In zijn jonge jaren deed hij dienst bij de bereden politie in Nunspeet en werd hij ingezet bij Prinsjesdag.
akerna schreef:wat leuk,
ellen is mn odue dierenartstoen ze iid nog in vaassen zat
Juliette86 schreef:Cayenne schreef:sinds een jaar of zes thuishaard van de sneeuwwitte hengst.
Amerigo is een politiepaard en loopt de landelijke intocht al zo'n twintig jaar. In zijn jonge jaren deed hij dienst bij de bereden politie in Nunspeet en werd hij ingezet bij Prinsjesdag.
Wist niet dat ze bij de bereden politie werkten met hengsten

Amerigo

Nunspeet is hier vlakbij, ben er wel eens geweest. Stond 'ie met een tinker, was z'n grootste vriend en als die tinker weg was werd 'ie helemaal gek. Ben wel benieuwd hoe dat nu gaat.
Hier heet zijn paard Slecht-weer-vandaag
Ursje78 schreef:Wat een leuk verhaal.
Ik heb Amerigo een keer gezien toen de Bereden Politie nog in Woubrugge zat. Hij stond daar toen en een vriend van mij werkt daar als dierverzorger. Hij moest toen ook Zwarte Piet spelen.
Dat paard is echt zo wit. Echt heel mooi.