Geen plek voor menwedstrijd in Tilburg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manie

Re: Geen plek voor menwedstrijd in Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 00:12

Droen schreef:
Ik vind dat er wel wat soepelheid hadden kunnen worden betracht. Je weet dat als je in augustus gaat zitten, dat je dan in conflict kán komen met WK's - alternatief: ander weekend/maand -> er zijn meer wedstrijden die wél kunnen organiseren buiten een bouwvak om.
Alternatief 2: doe net als Deurne & nodig voor een jaar ook de klasse 3 uit - zie dan maar eens hoeveel menners je hebt!

Maar weinig paardensportmensen in het bestuur........

Paardensport mensen genoeg denk ik, maar ik vermoed dat het toch meer een principe kwestie is...
En ik begrijp het principe van Tilburg heel goed, maar vind het wel jammer Ja

Grasshopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 00:24

Echt jammer maar wel begrijpelijk! Alleen wordt de keuze voor klasse 4 op deze manier wel heel erg dun (nationaal gezien)!

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 08:19

Droen ik vind dit een beetje kortzichtig.
Het is niet de wedstrijd Tilburg die je moet aanspreken want het hele seizoen wordt door anderen gepland..
Het Nk wordt door de topsportcommissie gepland(oh ja en wie zaten daar ook alweer in?)

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 11:16

Het is inderdaad jammer dat men in ons kleine menwereldje nog niet eens tot overeenstemming kan komen.

Echwel schreef:
Zie voor district Oost hier ook al weer 3 weekenden met dubbele wedstrijden die hemelsbreed heel dicht bij elkaar liggen.
Aanpassingen nog mogelijk omdat het nog in het menplatform besproken moet worden, maar de districten zijn hiervoor verantwoordelijk en hebben ze al ingediend.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 12:13

Nieuwe 1,2,3 kalender kan ik ook nog niet erg gelukkig van worden. De 4 wedstrijden die hier redelijk in de buurt zijn, liggen nu binnen 5 weken Verward Erg jammer, hoop stiekem op nog een hoop veranderingen.

Ik denk dat er met die klasse 4 wedstrijden best een goede overeenkomst te sluiten is, maar iedereen moet wel willen. Ik denk ook dat het zoals Manie zegt een principekwestie is. Uiteindelijk wil iedereen menners op zijn wedstrijd, dus je zou zeggen dat het gunstig is om eens met zijn allen te overleggen om een mooie regelmatige kalender te maken. Helaas is dit niet het geval, heel erg zonde van de 'kleinere' wedstrijden die veel moeite hebben met sponsors.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 12:15

Ik weet dat Exloo geen geliefde wedstrijd is, daar doen iedere keer maar een handjevol menners mee.
Dan vraag je je af of van A naar B verder is dan van B naar A, echter hoe lang houdt zo een wedstrijd deze geringe deelname vol

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 12:55

Echwel schreef:
Ik weet dat Exloo geen geliefde wedstrijd is, daar doen iedere keer maar een handjevol menners mee.
Dan vraag je je af of van A naar B verder is dan van B naar A, echter hoe lang houdt zo een wedstrijd deze geringe deelname vol

Exloo zijn bikkels, echt!
Dat ze het al die jaren met steeds maar weer afmeldingen op het allerlaatste moment, blijven doen verdient een hele grote pluim Ja

En over de ervaring in reisafstand, daar zeg ik maar helemaal niets over Knipoog

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 12:56

Dan kun je wel mopperen dat de wedstrijd minder wordt, maar als je ziet dat ze het jaar op jaar weer neerzetten neem ik daar mijn petje voor af

Elske_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:30

manie schreef:
Vind het toch meer het midden van het land Knipoog

Uhm
Alles rechts van Utrecht is voor mij ' t Oosten Clown
Still, we hebben ' t over dezelfde wedstrijd Knipoog waar een stalmenner geheel toevallig verkeerd rijdt in het traject. Tja, krijg je als je daar zo vaak rijdt natuurlijk, dan vergis je je in de paden Schijnheilig