Niniane, is totaal geen onzin. ben heel lang springruiter geweest dus kan perfect de twee vergelijken. als men springpaard van spanning eens wat tussen de sprongen vreemd wou doen (spooken) maakte het niets uit zolang we erover kwamen en er niets naar beneden kwam, was er geen kat die er naar kraaide hoor. Plus door het feit dat je ze in galop hebt en idd alles snel achtereen komt hebben ze ook minder tijd en kan je die zaken ook sneller oplossen. terwijl in dressuur moet je wel alles netjes rijden zoals voorgeschreven. en valt spanning dus ook sneller op en kn je dat niet verbergen. En om dus terug te komen op het item waar ik op reageerde, vrsta ik dus goed dat wanneer je je paard zo goed aan het lopen hebt dat je niet het risico gaat lopen om dit te verknallen door een prijsuitreiking dat op zich niets voorsteld. Vind het altijd zo kort door de bocht dat dressuurpaarden zogezegd schrikschijters zouden zijn, en niets gewoon zijn of wat dan ook. heb evenveel springpaarden raar zien doen tijdens uitreikingen, maar bon uiteindelijk hoef je het niet eens met me te zijn.