Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
beebie75 schreef:bij ons is ook een keer beslag gelegd op de paarden (die mochten idd gewoon blijven staan), maar de trailers waren meegenomen. Mijn toenmalige partner had een conflict met een zakelijke partner en die had een zgnd conservatoir beslag laten leggen: een bewarend beslag vooraflopend op de procedure....de wederpartij geeft dan als reden dat ze bang zijn dat je dingen verkoopt of onttrekt en dat voorkomen ze met een conservatoir beslag.
Omdat wij op huwelijkse voorwaarden getrouwd waren en het hele paardengebeuren op mijn naam stond heb ik via een kort geding het beslag eraf gekregen. Maar duurde mooi 6 weken voor ik mn zadels en trailers terug had.PLUS....een hele berg advocaatkosten om mijn EIGEN spullen terug te krijgen
![]()
Hou maar op...![]()
Voor een paard heb ik overigens nog hemel en aarde moeten bewegen om het beslag eraf te krijgen. Het was een ggk dekhengst (pre), maar geen aankoopnota. Nou...draaaaamaaaa...
Uiteindelijk heeft mijn toenmalige partner ook de bodemprocedure gewonnen, maar dan ben je anderhalf jaar verder....
#Ymke# schreef:Ik heb daar jaren gewoont en ben dus wel heel benieuwd wie het is. Zo groot is kelpen namelijk niet maar ik ken daar geen subtop ruiter!
pre schreef:Ben altijd benieuwd wie zo iemand is.....
Liezel1 schreef:Het is nogal wat...
Meineed, onttrekken aan de boedel, een faillisement, een wietplantage en illegalen op 1 locatie...
Juliette86 schreef:Weet wel dat er jaren geleden aan de Roermondse weg (net voor de brug) een boerderij is afgebrand door een wietplantage op zolder. Dat pand werd destijds verhuurd. Daarna een nieuwe huurder die er een aantal fokmerries in de wei heeft staan.
WENDYBASTEN schreef:jammer, dat ook de pony's van de kinderen er bij betrokken worden
CGJ12 schreef:Intussen weet ik nog steeds geen naam.............
Wat een flutsite is dit toch..........
(en dit staat nog wel onder "nieuws")
Juliette86 schreef:Heb jaren in Kelpen gewoond maar een subtopruiter?. Weet wel dat er jaren geleden aan de Roermondse weg (net voor de brug) een boerderij is afgebrand door een wietplantage op zolder. Dat pand werd destijds verhuurd. Daarna een nieuwe huurder die er een aantal fokmerries in de wei heeft staan.
F3nn3 schreef:ik weet wie het is, wonen hier vlakbij (dorp naast ons) zeg maar niks .... xD
Katja schreef:Subtop is tegenwoordig iedereen die ZZ-L start toch?
Cayenne schreef:CGJ![]()
![]()
Ik miste je al
Namen noemen zou ook niet helemaal netjes zijn natuurlijk.
(Ik heb trouwens ook geen flauw idee om wie het gaat)
CGJ12 schreef:![]()
![]()
Boze tongen beweren intussen dat het gaat om ene Ria S...
Zal me wel weer een ban opleveren van een maand of 2 ,maar dat zal me intussen ook een rotzorg zijn.......![]()
Relaxed schreef:Als het paard niet écht van de amazone zelf (wat ik begrijp uit het artikel?) is mag die curator echt niet dat paspoort in beslag nemen.. Maar als het paard idd wel eigendom is van de amazone dan heeft de curator toch wel gelijk..