Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
TurdusMerula schreef:Offtopic vraagje: hoe heet dat liedje, deuntje dat ze gebruiken?
TurdusMerula schreef:Offtopic vraagje: hoe heet dat liedje, deuntje dat ze gebruiken?
), en dan kreeg ik mijn camera nooit van te voren aan, dus al lang in volle galop en dan nog eens met je mobiel gaan zitten prutsen hahaha. Maar het ziet er idd niet zo spectaculair uit als je het filmt, omdat je vooral bij een paard met mooie vloeiende grote sprongen, alleen maar wat gehobbel van de horizon ziet, terwijl we daar best hard gingen. Je ziet het trouwens wel aan hoe snel de bomen dichterbij komen, maar dat is het. Zal eens kijken of ik ze kan vinden!

Sorry denk dat ze hier méér uit hadden kunnen halen
meggiemeg schreef:Hee, de Valouwe ken ik, daar is ook een vakantiepark in de buurt! Daar ging ik altijd op vakantie, leuk om het weereens terug te zien. http://www.bospark-beekbergen.nl/ En daarnaast ligt Heideheuvel, van Landal.Dit is het terrein op De Valouwe tussen Wekerom en Ede in.
Hij gaat hier en daar gewoon van het pad af en over de heideplantjes heen. Dat zou hier in het bos een dikke boete betekenen.
meggiemeg schreef:
)
Heerlijk omdaar buiten te rijden!