Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Wat een apeliefde...
Lijkt me veel eerlijker tegenover het dier om hem af te laten maken.....
MandyR schreef:nu laat dat kleine lieve veulentje zich ook vast nog wel makkelijk vangen. Maar wat als hij over 2 jaar zo'n grote stoere hengst is? Zodra die eigenaars met die naalden aankomen weet hij echt wel hoe laat het is en zie dan maar te winnen van 400 kg.
Lijkt mij toch geen leven voor zowel het paard als de eigenaars.
Ik denk dat ik hem zou doneren aan een kliniek zodat hun er nog het een en ander van kunnen leren en dan bekijken hun maar hoe lang ze zin hebben om die spuiten te geven. Of wanneer ze uitgeleerd zijn.
Animal_ABC schreef:Dan heb ik toch zoiets van...![]()
Wat voor leven gaan paard èn eigenaar tegemoet??
scoopje schreef:Hem als medisch specimen verpatsen is ook niet echt diervriendelijk natuurlijk.
Djilan schreef:2x daags bij een mens vind ik niet te vergelijken bij 6x per dag bij een paard eigenlijk.
Nee gras is niet heilig, maar kom op. Wat voor leven krijgt dat arme dier! Nee, dit is egoïsme van de eigenaren..
Biertabje schreef:Djilan schreef:2x daags bij een mens vind ik niet te vergelijken bij 6x per dag bij een paard eigenlijk.
Nee gras is niet heilig, maar kom op. Wat voor leven krijgt dat arme dier! Nee, dit is egoïsme van de eigenaren..
ik heb ook 6x op een dag gespoten, en ook dat is te doen!
maar wat ik al zei, een paard kan niks aangeven, dat maakt het erg moeilijk!