Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ceasario schreef:Die spanning bouwt hij er zelf in...heeft niks met het dier te maken...Hij fokt die merrie op tegen het waanzinnige...!!
ceasario schreef:_Lisanne schreef:Jammer dat het vandaag niet helemaal lekker liep met Sister, volgens mij gaat dat beest echt nog enorm presteren als de spanning eruit is! Zeker eentje met veel kwaliteit.
Die spanning bouwt hij er zelf in...heeft niks met het dier te maken...Hij fokt die merrie op tegen het waanzinnige...!!
En om een idioot koppel te zien daarop zit niemand op te wachten als men voor een proef gekomen is...En blijkbaar kan hij die niet rijden...zolang Edje zelf niet fris tussen de oren is.
impi schreef:Sisther is nou eenmaal snel gestressed..
En nog op gribaldi? die had hij niet eens mee, alleen sisther en Totilas!
asjemenou schreef:Oh, sorry, dat had ik niet in de gaten.
Liezel1 schreef:sow, ceaserio, persoonlijke vete met Edward Gal ofzo?
ceasario schreef:Meneertje had zich eerst uitgekuurd met zijn training op Totilas en toen overgestapt op Sisther..
Maar dat doet er niet verder toe...
Het publiek heeft betaald om een proef te zien...En i.p.v. van iets ontspanning te nemen wordt de zaak nog verder opgefokt..
Dat gaf wel een mooi beeld..en zou in het circus niet misstaan..Daar is volte werk voldoende...
Maar in een GP..wordt iets anders verwacht...En wanneer je er niet voor klaar bent moet je weg blijven..
Trouwens het publiek had dat vermoedde al....vandaar dat er maar een bezetting was van 25 procent.
magic_lover schreef:[en daarom groete ie ook af toen het veelste erg werd?? als het/hij echt zo erg was als jij beweert dan was ie wel doorgereden dacht ik zo
magic_lover schreef:je kunt thuis nog zoveel oefenen, maar de spanning en alles er omheen van de ring kun je thuis eenmaal niet nabootsen, die moet je toch echt zo opzoeken... en tja dan gaat het niet altijd vlekkenloos
magic_lover schreef:je kunt thuis nog zoveel oefenen, maar de spanning en alles er omheen van de ring kun je thuis eenmaal niet nabootsen, die moet je toch echt zo opzoeken... en tja dan gaat het niet altijd vlekkenloos
op een enkeling na ..moonfish13 schreef:[.
Gewoon een kwestie van ervaring opdoen, kilometers maken in de ring!
, maar wel heethoofden met kwaliteit.
ceasario schreef:Toch eens afvragen waarom die tribune voor 75% leeg was..
ceasario schreef:magic_lover schreef:[en daarom groete ie ook af toen het veelste erg werd?? als het/hij echt zo erg was als jij beweert dan was ie wel doorgereden dacht ik zo
En dacht, goh ik ga maar naar huis en veel oefenen.

ceasario schreef:Liezel1 schreef:sow, ceaserio, persoonlijke vete met Edward Gal ofzo?
Helemaal niet maar ik zwijmel niet...Maar als ik ergens voor betaal wil ik er ook iets voor terug, maar blijkbaar is dat bij sommige nog niet door gedrongen..
jij weet zeker niet hoeveel GELD, tijd, training, personeel en ga zo maar door kost om daar een proef te mogen rijden? Je ziet wel eens dat een dressuurruiter niet eerlijk rijd nee, maar denk je echt, dat iemand waarvoor onwijs veel startgeld is betaald, een goede naam heeft, z'n paard gaat lopen opfokken terwijl hij weet dat dat paard het niet kan hebben en hij dus zo z'n kür rijd? Sorry, maar een beetje rare theorie naar mijn mening.