Je opent daar een bankrekening en krijgt daarbij a beautiful rifle kado!
Een beetje tegenstrijdig in alles.
Het is een fijn streven van die vrouw, maar onhaalbare kaart. Wel zonde, want vaak zijn het prachtige paarden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Je opent daar een bankrekening en krijgt daarbij a beautiful rifle kado!
Doortje58 schreef:Er mogen helemaal geen wilde mustangs naar Nederland ge-exporteerd worden...............![]()
En hoe deden de cowboys het vroeger als ze een paard moesten hebben??
Vangen, op een rotmanier rijklaar maken en hoppa...........rijden!!!![]()
Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar er worden echt wel paarden naar de slacht gedaan in Amerika.........![]()
Ik heb pas een hele documentaire gezien, hoe ze die dieren vangen en ter adoptie aanboden en
de kneusjes gingen in een vrachtwagen naar de slacht...............![]()
Kijk maar eens op de blikken hondenvoer en de pakken frikandellen in Amerika.........
er staat wel degelijk horsemeat tussen de ingrediënten................![]()
Maar ja, ze moeten hun goede reputatie toch hoog houden...............
_M_arieke schreef:wat moet je nou met 30000 paarden?
ze zijn hardstikke wild,
dus waarschijnlijk is het een hele hoop werk om ze aan mensen te laten wennen, laatstaan rijden.
voorkomen is beter als genezen;)
ponypret schreef:wanneer kan men nou over overpopulatie spreken en dan zomaar dieren gaan doden?
Hoe zit het dan met de mensen?de meest akelige,vervuilende roofdieren die er zijn,toch?
en die "kweken" net zo hard als de dieren op deze planeet!!!

KiWiKo schreef:Ik zou ze ook niet willen redden al zou ik de financiele middelen hebben gehad, want je red ze namelijk nergens van![]()
esthertjuh_ schreef:Ik ben een beetje te doordenkend aangelegt , maar waarom zouden mensen over paarden moeten beslissen waar ze wel en niet zouden moeten leven , en dat het te veel zouden zijn ?
Niks of niemand doet dat ook bij ons toch ?
Ik weet het , ik ben een beetje , niet nuchter ofzo![]()
esthertjuh_ schreef:Ik ben een beetje te doordenkend aangelegt , maar waarom zouden mensen over paarden moeten beslissen waar ze wel en niet zouden moeten leven , en dat het te veel zouden zijn ?
Niks of niemand doet dat ook bij ons toch ?
Ik weet het , ik ben een beetje , niet nuchter ofzo![]()