Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rana schreef:op welke manier hebben ze vorgens jou de zaak aan het stinken gemaakt??
Citaat:Sjef meende dat de duitse juryvoorzitter Riexlinger zijn leerlingen- lees de Nederlanse ruiters- in de jurering lager zou beoordelen, omdat de Duitser vooral klassiek afgerichte paarden erg waardeert. De Nederlanders rijden veel meer in Sjef zijn systeem-wat hij zelf ziet als modern en veel beter . Dit tot verdriet en vernieling van de paarden ,maar dat laatste is mijn eigen mening.
Rana schreef:Ik vind dat je het mooi verwoord hebt maar.......
Ik persoonlijk heb helemaal geen probleemen met de "circusact" die jij benoemd.Citaat:Sjef meende dat de duitse juryvoorzitter Riexlinger zijn leerlingen- lees de Nederlanse ruiters- in de jurering lager zou beoordelen, omdat de Duitser vooral klassiek afgerichte paarden erg waardeert. De Nederlanders rijden veel meer in Sjef zijn systeem-wat hij zelf ziet als modern en veel beter . Dit tot verdriet en vernieling van de paarden ,maar dat laatste is mijn eigen mening.
Dit klopt niet hij is niet hun trainer.![]()
Maar ik vind dat je niet altijd iedereen te vriend hoeft te houden. Soms moet je even tegen wat schenen te trappen. Dat opend ogen. Daarbij is conservatief heel zo goed niet. Tevredenheid is achteruit gang want er zit geen ontwikkeling in. Zo ook bij trainings methodes. ( andere discussie en daar zullen wij het niet over eens worden want ik denk er heel anders over dan jij.)
De formulering is niet altijd even tactvol geweest maar soms moet je eerst ergens tegen aan trappen wil er een reactie komen.Verder vind ik de manier waarop jij dingen beschrijft niet veel toevoegen aan het verhaal welke je verteld, het is vanuit JOUW oogpunt Jouw mening geschreven.
voeg voor mij niet veel toe aan het stuk (eerste post
Oamaru schreef:7000 milligram bij een rat vergeleken met 14 milligram bij een paard. Geef Anky helemaal gelijk. Helder stukje.