Renbaan Duindigt overweegt verhuizing naar Haarlemmermeer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maaikj

Re: Renbaan Duindigt overweegt verhuizing naar Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 09:52

misschien is het wel beter om naar de haarlemmermeer te gaan.. daar zit zo veel paardensport, en kunnen ze het ook combineren, bijv met Concours Hippique ook 1 grote koers voor de topklasse ertussen doen etc..

je paard kapot rijden in de duinen? daar komen zo veel trainers, zowel draf als ren.. en die paarden lopen gewoon in de top hoor..
je bent lekkker positief over de sport zeg

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:01

ja maar vanalles doorelkaar is wel beetje lastig denk ik..vooral stressgevend, zowel voor trainer,ruiter, en paard.. maar zou wel goed zijn ..

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:02

maaikj schreef:
misschien is het wel beter om naar de haarlemmermeer te gaan.. daar zit zo veel paardensport, en kunnen ze het ook combineren, bijv met Concours Hippique ook 1 grote koers voor de topklasse ertussen doen etc..

je paard kapot rijden in de duinen? daar komen zo veel trainers, zowel draf als ren.. en die paarden lopen gewoon in de top hoor..
je bent lekkker positief over de sport zeg

Ik ben super enthousiast, heb zelf gereden met renpaarden, maar ken een trainer die de paarden in het rulle zand laat hollen. Die kans is er niet daar, en dat scheelt peesblessures. Haha!

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:58

er zijn ook meer dan genoeg paarden die gewoon een peesblessure op de baan oplopen...

play_coy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 10:21

toevallig ken ik die trainer ook detour, en ik wist ook meteen over wie je het hebt, maar ik vind je reactie een beetje betweterig overkomen, alsof je alles tot in detail weet, je bent maar 1 keer daar geweest, en verhalen zeggen veel behalve de waarheid.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 10:24

Da's s jouw oordeel, play coy,de mensen die mij hebben geinformeerd en wat ik gezien hebt zegt me genoeg. Dit zijn o.a. zelf trainers. Knipoog
Paarden moet je gewoon niet laten galloperen in rul zand, dag in dag uit. Je maakt ze kapot. Dit heeft niks met betweterigheid te maken maar met logisch inzicht. En beetje zuinig zijn op je beessie! Knipoog
het spreekt toch voor hem dat jij METEEN weet wie ik bedoel trouwens! Duivel

Classic- Life, dat praat niks goed, bewust dergelijke blessures opzoeken vind ik echt te stom voor woorden! Clown

Daaarom hoop ik, dat als de hele verhuizing doorgaat, ook die paarden het beter zullen krijgen! Ach gut

Msschien is er straks meer ruimte voor de rensport, mee luxe, dat zou toch prachtig zijn? Ach gut Pling

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 10:27

play_coy schreef:
ja maar vanalles doorelkaar is wel beetje lastig denk ik..vooral stressgevend, zowel voor trainer,ruiter, en paard.. maar zou wel goed zijn ..

tuurlijk, daar sluit ik mij ook helemaal bij aan.. alleen is af en toe lekker in het duin of op het strand rijden met je paard ook wel eens lekker.. bij ons gaan de meeste dravers ook 2 keer in de maand mee snelrijden op het strand.. vinden paard en ruiter heerlijk, en nog nooit is er 1 met een blessure teruggekomen..