Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Pipo schreef:Uhmm hardstikke leuk verhaal hoor. Maar wat doe je in een slachthuis als je een paard voor je vriendin zoekt![]()
En een merrie die enkele dagen verblijft in een slachthuis?
alsof alleen zieke, oude paarden naar het slachthuis gaan. natuurlijk vind je daar prima gezond spul, dat weet iedereen toch

Kan zo de Penny in! Wauw, wat een verhaal zeg. En prachtige beesten ook
I_Moondance schreef:Weetje toevallig ook wat voor een ras die merrie Loves knot was? Ben benieuwd aangezien ik vroeger een Cottage love knot had, en dat mischien afstammelingen zijn..
[***] schreef:I_Moondance schreef:Weetje toevallig ook wat voor een ras die merrie Loves knot was? Ben benieuwd aangezien ik vroeger een Cottage love knot had, en dat mischien afstammelingen zijn..
Jawel, daar is het nieuwe pennyverhaal
Citaat:Zo gezegd, zo gedaan, en de merrie moest in eerste instantie 400 dollar kosten. Maar omdat het zo'n groot paard was, werd de prijs door de slager verhoogd naar 600 dollar.
.Pellie schreef:Pipo schreef:Uhmm hardstikke leuk verhaal hoor. Maar wat doe je in een slachthuis als je een paard voor je vriendin zoekt![]()
En een merrie die enkele dagen verblijft in een slachthuis?
eeeuhm.... wat een rare vraagalsof alleen zieke, oude paarden naar het slachthuis gaan. natuurlijk vind je daar prima gezond spul, dat weet iedereen toch
suleilitha schreef:In Australie gaat het net wat anders dan hier, Pipo.
Maarrrrrrrrr het is een mooi boek of film verhaal

slimmerik schreef:Mwah... je zoekt een paard voor je vriendin op een slagerij.... je bent er hélemaal weg van dus je koopt het zelf...... dan opeens wil je het aan een manege verkopen (zou ik nooit doen als ik er zo weg van ben)..... dan breekt ie van alles....... (maar je doet haar toch niet weg) en knapt haar wss voor veel geld weer op.... dan laat je haar ook nog eens dekken.... en ineens vind je een bloedmooie bloedlijn.....
Geloof me: de hoofdprijs winnen in de lotto en toto op één dag ligt meer voor de handMaarrrrrrrrr het is een mooi boek of film verhaal