Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Pannie schreef:ik wil verder niet onbeleefd zijn ofzo, maar heeft er iemand iets gehoord over zijn ex vriendin..? ik hoorde vandaag namelijk iets waar ik toch akelig van werd..
russel schreef:O wat vrezelijk, zou je bijna denken dat het eenzijdig ongeluk geen ongeluk is geweest.
russel schreef:O wat vrezelijk, zou je bijna denken dat het eenzijdig ongeluk geen ongeluk is geweest.
femmefatale1 schreef:Pannie schreef:ik wil verder niet onbeleefd zijn ofzo, maar heeft er iemand iets gehoord over zijn ex vriendin..? ik hoorde vandaag namelijk iets waar ik toch akelig van werd..
Ik heb dat ook gehoord!!
En ik ken haar wel, al is het dan van vroeger..
Echt verschrikkelijk!!!
Rust zacht, Ton en Femke..
Hoe zou die hele familie zich nu wel niet voelen !

lizzy1 schreef:Ik ben gisteren ook naar de crematie geweest. Ton kwam bij ons bijna iedere 2 weken oefenspringen. Vrijdag is hij nog geweest.
Het was op de crematie enorm druk, zo'n 700 mensen schat ik.
Zijn broers hebben een stukje voorgelezen, waren erg emotioneel (logisch). Ook Walter Pullens (namens manege Pullens) heeft een stukje voorgedragen. Daarna nog een woordje namens de buurtvereniging en een memoriam door de uitvaartleider. Aan het eind kreeg Ton een staande ovatie met een flink applaus. Over de kist hingen zijn laarzen. Op de kist lag zijn cap en een skibril met daarnaast een hele mooie springfoto.
Het was erg indrukwekkend.