Politie waarschuwt opnieuw voor paardenzadeldieven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liesjeloef

Re: Politie waarschuwt opnieuw voor paardenzadeldieven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 19:25

Jee!
Echt rot!
Je spaart misschien wel superlang voor een mooi zadel,
heb je hem eindelijk,
wordtie gestolen!
't wordt allemaal steeds gekker

Sopper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 21:54

daarom doe ik altijd de kast op slot, al ben ik in de les..

Sopper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 21:57

edit: bij ons heb ik t gelukkig nog niet mee gemaakt..
ff afkloppen.

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 14:02

Bij ons zijn ze in april langs geweest.. Ze hebben daar de beste zadels meegenomen en de
slechtere laten hangen.. ze zijn gewoon door een luik naar binnen gegaan en van binnen uit de deuren op gemaakt.. Toen met een kruiwagen de zadels ingeladen in een bus en snel van het erf afgereden..
Ik geloof niet dat ze er drugs in stoppen.. Waarom zou je dan de beste zadels meenemen.. heb zo snel mogelijk een nieuw zadel gekocht.. Gelukkig konden we bij een zadelmaker een leenzadel krijgen zolang je zonder zadel zat.. Neem nu altijd mijn zadel mee naar huis.. Sommige van wie het zadel is blijven hangen laten hem gewoon nog hangen.. Maar als ze nog eens terugzouden komen dan zijn ze hem wel kwijt, want de nieuwere zadels worden allemaal mee naar huis genomen.. Gelukkig kregen we wel het aankoopbedrag terug van de verzekering van het zadel..
Ik was wel boos toen ik hoorde dat mijn zadel weg was..

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:36

Hier een waarschuwing voor iedereen: vannacht zijn op manege Purmerbos een hoop zadels gestolen, waaronder die van mij! Mijn peperdure zadel, waar ik zo lang voor gespaard heb, helemaal speciaal voor Gentle op maat gemaakt! Het was waarschijnlijk een professionele bende, want ze wisten precies welke ze mee moesten nemen. Ze hebben zichzelf 's avonds ingesloten. Dus hou alles op jouw stal in de gaten en laat geen vreemden toe. En nog een tip van mij: maak een foto van je zadel en bewaar je aankoopbon. En even je inboedelverzekering checken! En mocht je tot slot nog iets tegenkomen op internet, je weet maar nooit...!

een kopie van een vriendin van mij