Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kafue schreef:denk niet dat je met antibioticum moet spelen, met risico dat als je het werkelijk nodig hebt de boosdoener waarvoor je het wilt gebruiken resistent is geworden.
Veel belangrijker is het nog om de oorzaak weg te gaan nemen. En idd zoals hierboven geschreven wordt een anti dpresiva erin en hopla je hebt een heel ander paard.
Maar dat is de oplossing niet. Die van urielle is getraumatiseerd, ja dat is moeilijk maar ook die kan veranderen in de juiste koppel. Wij hebben gelukkig de ervaring opgedaan dat dit heel wel mogelijk is.
Verder wil ik nog benadrukken dat het luchtzuigen wat als erg wordt betiteld de lucht verlaat via de neus weer het paard. Het weven ook is wel slim en belastend maar in de juiste leefomstandigheden is dit ook verminderbaar of te verhelpen.
Naar stereotype gedrag is al onderzoek gedaan en telkens kwam men op hetzelfde uit.
Maar ik vind gedrag met zulk soort medicatie op willen lossen verkeerd.

Citaat:Verder wil ik nog benadrukken dat het luchtzuigen wat als erg wordt betiteld de lucht verlaat via de neus weer het paard. Het weven ook is wel slim en belastend maar in de juiste leefomstandigheden is dit ook verminderbaar of te verhelpen.