Ezelinnenbordeel Colombia in trek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jaimyliefje

Re: Ezelinnenbordeel Colombia in trek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 12:34

Corelli schreef:
Van mij mogen deze dames een flinke trap uitdelen! Misselijk

nou inderdaad.. braak.. Misselijk
Ik denk dat zo'n beessie het minder erg vindt dan een dierenarts in d'r gevalletje.. Maar wanneer je het van de menselijke kant bekijkt is het gewoon hartstikke ziek..

Koop dan lekker een opblaaspop ofzo, of gedraag je fatsoenlijk en vind een vrouw..

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 12:40

_Skess_ schreef:
Ze zullen wel geketend worden zodat ze de "klanten" niet trappen neem ik aan....

Ik ben bang van wel ja Verdrietig

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 18:24

Voor al degenen die dit te walgelijk voor woorden vinden: welcome to the real world. Het schijnt in Afrika op zeer veel plekken de normaalse zaak van de wereld te zijn om je eerste sexuele ervaring met een koe of schaap te hebben.
Er zijn zelfs religies waarbij het een ritueel is/was.............

Wat je ervan vindt is één ding, de andere kant heet: 's lands wijs, 's lands eer......................

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 10:04

ikke schreef:
Voor al degenen die dit te walgelijk voor woorden vinden: welcome to the real world. Het schijnt in Afrika op zeer veel plekken de normaalse zaak van de wereld te zijn om je eerste sexuele ervaring met een koe of schaap te hebben.
Er zijn zelfs religies waarbij het een ritueel is/was.............

Wat je ervan vindt is één ding, de andere kant heet: 's lands wijs, 's lands eer......................

Natuurlijk is dat waar... maar bij sommige stammen was kannibalisme ook de normaalste zaak van de wereld, daarom hoef ik het nog niet normaal te vinden Knipoog

Ik blijf het walgelijk vinden... 's lands wijs, 's lands eer, voor mij tot een bepaalde hoogte.
Ik zal nooit begrip hebben voor onderdrukking, verminking of zoals als sex met dieren, al is het "traditie" en de normaalste zaak van de wereld in dag gebied of bij die cultuur

imo, als het de bedoeling was geweest dat wij sex zouden hebben met andere diersoorten hadden we ons op die manier wel voort kunnen planten.

Petraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 19:07

Echt dierenmishandeling gewoon, snap niet
dat ze dat daar normaal vinden Huilen