Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Showjumper schreef:Echt walgelijk hoe sommigen hun paarden prepareren, helaas komt het maar al te vaak voor.
Op de OS dit jaar waren twee springruiters die voor het eerst de training van Anky en Salinero van dichtbij meemaakten.. Zelf waren het zéker niet de meest 'heilige' types, maar wat Anky daar deed vonden zei zelfs te erg voor woorden..
Ik heb alleen respect voor de ruiters die zonder als die onzin internationaal leuk mee kunnen komen, ook al winnen ze niet een x aantal GP's in een jaar.
geerke schreef:paardensport heeft veel weg van de maffia....als hij het niet anoniem doet word hij om zeep geholpen ben ik bang.
DebjeDopje schreef:ik schaam me er zelfs voor dat ik vroeger(nou ja vroeger ik ben nu 15..) top springruiter wilde worden
![]()
ik wist al wel dat het gebeurd maar na een tydje vervaagt het weer en dat is bij veel dingen waar we eigenlijk wel onze aandacht bij moeten houden!
Pipo schreef:DebjeDopje schreef:ik schaam me er zelfs voor dat ik vroeger(nou ja vroeger ik ben nu 15..) top springruiter wilde worden
![]()
ik wist al wel dat het gebeurd maar na een tydje vervaagt het weer en dat is bij veel dingen waar we eigenlijk wel onze aandacht bij moeten houden!
Als je maar niet droomt van een baan als top dressuurruiter, want dat is niet veel beter........
Cowgirl schreef:Ik denk dat we met zijn allen maar eens een jaartje niet naar de evenementen moeten.
Eens kijken wat er dan gebeurd.
Ik ga nog wel naar P&K...zou het daar ook gebeuren? Jumping Amsterdam sla ik na dit bericht zeker over komend jaar!.
Citaat:Springwedstrijden mijden is toch geen oplossing? Daar heb je de goede mensen ook mee.
UK_eef schreef:Ik mag aannemen dat de meeste van ons dit al wisten, toch?
Goed dat het steeds meer aan het licht komt! En goed dat hij zijn mond opentrekt. Alhoewel ik bang ben dat zo lang paarden niet kunnen praten de mens door blijft gaan met het mishandelen van deze dieren.