Paard komt om bij aanrijding in Zevenbergen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mexxuna

Re: Paard komt om bij aanrijding in Zevenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 17:55

igor02 schreef:
Ik ken de inzittende van de auto. Ik kan je vertellen, de vrouw heeft waarschijnlijk een gebroken nek (zal nu wel duidelijk zijn maar ik heb info van dinsdag ochtend) en de kinderen hebben een soort trauma. De auto had een zonnedak (zo'n hadrplastic zonnescherm) en daar is dat paard doorheen gegaan. Moet je je voorstellen dat je achterin zit.....
Het schijnt een bloederige toestant te zijn geweest, kinderen hebben alles gezien.
Vind het vreselijk van het paard, maar ik denk ook aan de mensen die het slachtoffer zijn van de loslopende paarden. En om dan te zeggen "ik wil schadevergoeding van de bestuurder...???? " Kan ik niet helemaal volgen. Paarden horen niet op de weg los te lopen, ben je ten alle tijden fout!

Vreselijk dit.. dit heb ik ook gehoord vanmiddag,
ik heb 20 jaar in zevenbergen gewoond, en woon nu sinds een jaar in standdaarbuiten.
Ging het om het paard dat halverwege de dijk stond, met een vrij nieuwe/mooie rijbak?
Toevallig hoorde ik net daarvoor al van iemand hier dat er op de huizersdijk vrij mooie rijpaarden stonden aan de dijk, achter een dun draadje, een zéér slecht afgezette wei... een week hierna hoorde ik dit op mijn werk, en heb dus een zwaar vermoeden dat dit één van die paarden is...
Ik wens de inzittende van de auto beterschap...

liell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 16:19

hee allemaal tis nu al 3 weken geleden dat mijn verzorgpaard is aangereden. hij stond idderdaad zo ongeveer op de helft vn de huizersdijk. en met een nieuwe aangelegde rijbak. hij had idd een niet zo goede wei. maar we waren aan het bouwen Lachen het is jammer. we kunnen er niks aan veranderen gelukkig is er niks met me verzorgveulen gebeurt Lachen

Groetjes,,

Mexxuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:36

liell schreef:
hee allemaal tis nu al 3 weken geleden dat mijn verzorgpaard is aangereden. hij stond idderdaad zo ongeveer op de helft vn de huizersdijk. en met een nieuwe aangelegde rijbak. hij had idd een niet zo goede wei. maar we waren aan het bouwen Lachen het is jammer. we kunnen er niks aan veranderen gelukkig is er niks met me verzorgveulen gebeurt Lachen

Groetjes,,

Weet je hoe het met de inzittenden van de auto is ?

liell

Re: Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:22

Mexxuna schreef:
liell schreef:

Groetjes,,

Weet je hoe het met de inzittenden van de auto is ?

De vrouw had haar nek gebroken, de kinderen hebben een trauma omdat ze een plastic dakje hadden ( zo`n zonnscherm) er daar is dus mijn ver\orgpaard door heen gekomen... Boos! de man had alleen een schaafwond. waarschijnlijk zijn er 2 getuigen . maar de poltitie wil er niet op doorgan het is toch maar een "paard "

savath

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:01

Het spijtige is dat als een paard losloopt op de openbare weg,en een ongeval veroorzaakt ,de kosten voor de verzekering zijn van de eigenaar! hij moest zorgen dat het dier niet op de openbare weg kon komen.
is er kwaad opzet(poort door derden open of paarden opgeschrikt en verjaagt door derden,dan kan die schade op derde verhaalt worden,maar dan moeten die bekennen,en te vinden zijn.

LElfringJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:44

Heeey allemaal dit is een hele late reactie maar ik ben hun dochter Laury elfring mijn stiefmoeder had haar nek en rug gebroken en mij vader blauw oog en mijn kleine zusje doe een dag daarvoor 2 was geworden een heel groot stuk glas in haar kont door de luier heen gegaan we zitten allemaal gewoon weer in auto's en mijn stiefmoeder kan gewoon gelukkig weer lopen al heeft ze soms wat last van haar nek en rug en het paard is helemaal mors dood groetjes Laury elfring
Laatst bijgewerkt door LElfring op 16-12-12 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

jjustangela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:52

mors dood? beetje respect

LElfringJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:56

Ik bedoel daarmee dat van het paard helemaal niks meer over was want ik vind het heel erg voor de eigenaar van het paard en het paard zelf hoor..:$

LElfringJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:57

Ik wilde zo'n schaam smiley doen sorry

LElfringJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:58

:o

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 22:10

LElfring schreef:
Heeey allemaal dit is een hele late reactie maar ik ben hun dochter Laury elfring mijn stiefmoeder had haar nek en rug gebroken en mij vader blauw oog en mijn kleine zusje doe een dag daarvoor 2 was geworden een heel groot stuk glas in haar kont door de luier heen gegaan we zitten allemaal gewoon weer in auto's en mijn stiefmoeder kan gewoon gelukkig weer lopen al heeft ze soms wat last van haar nek en rug en het paard is helemaal mors dood groetjes Laury elfring

:(:) dat is heftig zeg! wat een geluk dat je stiefmoeder er nog zo goed vanaf gekomen is :j
hopelijk hersteld ze helemaal en kunnen jullie dit verwerken.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 09:23

Eigenlijk is het niet de bedoeling om zulke oude topics nog omhoog te halen, maar omdat het hier over een update van een betrokkene gaat laat ik het topic open.