igor02 schreef:Ik ken de inzittende van de auto. Ik kan je vertellen, de vrouw heeft waarschijnlijk een gebroken nek (zal nu wel duidelijk zijn maar ik heb info van dinsdag ochtend) en de kinderen hebben een soort trauma. De auto had een zonnedak (zo'n hadrplastic zonnescherm) en daar is dat paard doorheen gegaan. Moet je je voorstellen dat je achterin zit.....
Het schijnt een bloederige toestant te zijn geweest, kinderen hebben alles gezien.
Vind het vreselijk van het paard, maar ik denk ook aan de mensen die het slachtoffer zijn van de loslopende paarden. En om dan te zeggen "ik wil schadevergoeding van de bestuurder...???? " Kan ik niet helemaal volgen. Paarden horen niet op de weg los te lopen, ben je ten alle tijden fout!
Vreselijk dit.. dit heb ik ook gehoord vanmiddag,
ik heb 20 jaar in zevenbergen gewoond, en woon nu sinds een jaar in standdaarbuiten.
Ging het om het paard dat halverwege de dijk stond, met een vrij nieuwe/mooie rijbak?
Toevallig hoorde ik net daarvoor al van iemand hier dat er op de huizersdijk vrij mooie rijpaarden stonden aan de dijk, achter een dun draadje, een zéér slecht afgezette wei... een week hierna hoorde ik dit op mijn werk, en heb dus een zwaar vermoeden dat dit één van die paarden is...
Ik wens de inzittende van de auto beterschap...