Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paix schreef:Ik vind het ook helemaal niks..
Mij is mee gegeven dat een paard die het in de natuur zeker ook niet zal overleven je nu ook niet moet forseren. Dit paard zou het niet overleven en dan nog! Wat berijken ze hier mee? Dat het dier nu zijn hele leven op een ijzer staafje rond moet huppelen lijkt me ook niet echt een leven?
detour schreef:Hoezo dierenmishandeling?...
Hebben jullie het dier dan van dichtbij gezien? hebben jullie het alife gezien?...
Hoe kun je nu op basis van een kort stukje tekst en wat foto's zo oordelen?..![]()
Misschien is -ie hartstikke happy.![]()
Ik ken genoeg katten en honden op drie poten, deze heeft er vier!![]()
Als dat dier aangeeft nog te willen, en het geniet net als elk ander paard, dan zie ik het probleem niet en hoop ik dat er zo meerdere dieren gered worden in de toekomst!![]()
Alleen vind ik het vierkante ijzeren plaatje wel eng, daar haalt het zich toch mee open?...
Anne_GTI schreef:detour schreef:Hoezo dierenmishandeling?...
Hebben jullie het dier dan van dichtbij gezien? hebben jullie het alife gezien?...
Hoe kun je nu op basis van een kort stukje tekst en wat foto's zo oordelen?..![]()
Misschien is -ie hartstikke happy.![]()
Ik ken genoeg katten en honden op drie poten, deze heeft er vier!![]()
Als dat dier aangeeft nog te willen, en het geniet net als elk ander paard, dan zie ik het probleem niet en hoop ik dat er zo meerdere dieren gered worden in de toekomst!![]()
Alleen vind ik het vierkante ijzeren plaatje wel eng, daar haalt het zich toch mee open?...
Een paard is geen lichtgewicht zoals een hond of kat. De rest van de benen gaat er geheid aan. Dat veulen heeft een boel ellende op dit moment aan zijn kapotte pootje en over een jaar zijn de drie andere benen overbelast en stuk heeft ie daar ook pijn aan.
chipieke schreef:het is toch geen oplossing een veulen nog 20 jaar met zo'n ijzeren staaf aan haar been te laten rondlopen...
missblondie schreef:De dierenarts moet hier wel over nagedacht hebben, hij heeft dit niet blindelings met de eigenaar besloten lijkt mij, ik denk dat we ons er maar bij neer moeten leggen, en afwachten hoe dit afloopt...
inkepink schreef:in de titel staat nieuwe kans...........vraag mij af of dit wel een kans is voor het veulen of uitstel van.........
kan eigenlijk alleen maar zeggen; arm dier
Vippie schreef:Misschien moeten we eerst eens in onze eigen achtertuin kijken voor we oordelen over het paard van een ander?