Iedereen heel erg bedankt voor de fijne reacties. Helpt me heel erg.. Het is zo vreselijk, je komt de stallen in lopen en hoopt dat het gewoon een nachtmerrie was en dat hij er gewoon weer staat. Maar nee, box was leeg..
Politie heeft mij vandaag nog niet gebelt. Wel mn vriendin en mn oom. Vriendin moest precies vertellen hoe t gegaan was en van mn oom wouden ze bewijsstukken hebben ofzo iets.. Mijn oom is ook nog langs geweest vandaag, hij zei ook dat ik het goed had gedaan.. Hij is nu verlost van zn pijn..
Over de chauffeur van de vrachtwagen; Hij heeft écht níét geremd en wist dondersgoed dat hij ons aangereden had.. Ze hebben hem dus terug gestuurd naar de plek waar het gebeurt was, niemand heeft hem verteld wat en waar het gebeurd is. Raar dat hij dan wel in een keer weet waar hij heen moest? Ook had hij zijn vrachtwagen al helemaal laten maken dus, er zat allemaal bloed, haar en vlees op..
Wat hij dus ook allemaal had schoongemaakt.. Als jij schade aan je vrachtwagen/auto hebt, ben je verplicht het te melden bij de politie. Hetzelfde geld voor het bloed enz. Ook is deze weg verboden voor vrachtwagens uitgezondert bestemmingsvekeer. Hij was géén bestemmingsverkeer dus mocht hier gewoon absoluut níét komen! En dan al helemaal niet veelste hard rijden...
Voor al die dingen krijgt hij dus zowieso proces verbaal en stellen ze hem aansprakelijk.
Er waren 4/5 getuigen die allemaal hun verhaal hebben gedaan wat allemaal op hetzelfde neer kwam, wat hier boven staat.
De chauffeur zelfs wist niet wat hij moest zeggen tegen de politie en begon er heel raar in om te praten. Eerst beweerde hij dat hij van niks wist en vervolgens dat hij geremd had? Als er niks is rem je volgens mij ook niet.. Hij beweerde ook dat hij uitgeweken was, de politie is vandaag nog naar de plaats geweest en er staan allemaal ijzer afdrukken op de weg. De politie zei zelf ook dat hij niet uitgeweken kan zijn want dan was mijn pony er nooit onder gekomen!
Toch wel erg raar dat hij eerst zegt dat er niks is gebeurt en vervolgens verteld dat hij geremd heeft en uitgeweken is.. De chauffeur heeft een stukje verder nog bijna een auto aangereden, die moest snel de berm in voor hem. Ik weet niet waar die chauffeur heeft leren rijden enz, maar wat mij betrefd moet zo een nóóit weer achter het stuur komen te zitten! De volgende keer is het straks een kind.. Er fietsen erg veel mensen/ kleine kinderen langs onze weg..
Iedereen nogmaals érg bedankt voor de reacties en steun!!
Ik zal hem vreselijk missen.. hij was gewoon een stukje van onze familie..