fjordido schreef:nou mijn buren vinden mijn paarden erg zielig.... die arme beesjes lopen altijd maar buiten.....tss tsss tsss
je moest eens weten wat voor woorden ik van dat bemoeizuchtige mens over me heen gekregen heb....ik was er helemaal stil van en zo vaak sta ik toch niet met mijn bek vol tanden!
maar ach ze is de kwaadste niet....alleen maar een beetje kortzichtig denk ik??
Hahaha. Ach, voor sommige mensen is het gelijk al paardenmishandeling als je je paard een keertje op zijn flikker geeft.

Ik denk dat het ook een beetje van het paard afhangt of iets wel of niet "zielig" is. Ik zou Amy het liefst de hele dag buiten hebben, en/ of in een stal bij de andere paarden. Maar ze staat best veel op stal, maar dan wel in dr eentje. Ze kan de anderen wel horen, maar niet zien. Vond ik eerst best heel sneu, maar ze lijkt er weinig problemen mee te hebben. En als ik haar dan naar buiten gooi (beetje aparte woordkeus misschien hihi

Als ik haar op stal aantref staat ze altijd rustig op dr plekkie, niet verveeld ofzo, maar gewoon blij dat er iemand is die haar aandacht geeft. Maar ik denk wel dat er paarden zijn die hier problemen mee zouden hebben (in hun eentje op stal staan).