'Paarden zakken weg in modderpoel dat een ruiterpad heet'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Re: 'Paarden zakken weg in modderpoel dat een ruiterpad heet'

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 08:45

_Mel schreef:
Wow dan dacht ik dat bij ons de ruiterpaden erg waren. Dit ziet er wel heel slecht uit!

Dat is precies wat ik dacht.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 08:51

Mooie poelen daar... maar wat diegene in het intervieuw ook al zei, belachelijk dat als er voor de veiligheid van het paard wordt afgeweken van het ruiterpad er meteen beboet wordt maar niets wordt gedaan aan die zwembaden onderweg.

Ik heb ook zeker geen klagen, we hebben hier schitterende ruiterpaden en paden die we delen met mountainbikers ed, maar tot nu toe gaat dat gewoon goed.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 18:21

wees blij dat daar modder is bij ons was het klei en zie daar maar eens uit te komen.

DiamondDaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:40

Dat is toch niet verantwoordelijk! Ik zou er zelf niet gaan rijden! Daar moet echt wat aan gebeuren.!!

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 20:54

Huertecilla schreef:
Zoals ik het zie is het probleem onvaardigheid van de ruiter. Niet te geloven dat je daar een begeleider te laars bij nodig hebt!!

Het komt niet aan de singel, niet aan je laarzen, dus meer dan een enkel spetter kan ook geen aanleidig zijn tot zeuren.

Wees blij dat het pad er ís en dat je door die omgeving mág rijden. Een paard kan daar probleemloos doorheen en dan is het alleen maar ´avontuurlijk´ toch?

hc

nou zo blij ben ik niet als ik daar met mijn paard mag rijden hoor..
je paard zal maar net stapje fout zetten, het zal maar te diep op je paard komt vast te zitten..
dit is gewoon gevaarlijk voor je paard, maarja ieder zo zijn mening toch Knipoog jij liever dan ik..

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 19:10

maaikj schreef:
Huertecilla schreef:
Zoals ik het zie is het probleem onvaardigheid van de ruiter. Niet te geloven dat je daar een begeleider te laars bij nodig hebt!!

Het komt niet aan de singel, niet aan je laarzen, dus meer dan een enkel spetter kan ook geen aanleidig zijn tot zeuren.

Wees blij dat het pad er ís en dat je door die omgeving mág rijden. Een paard kan daar probleemloos doorheen en dan is het alleen maar ´avontuurlijk´ toch?

hc

nou zo blij ben ik niet als ik daar met mijn paard mag rijden hoor..
je paard zal maar net stapje fout zetten, het zal maar te diep op je paard komt vast te zitten..
dit is gewoon gevaarlijk voor je paard, maarja ieder zo zijn mening toch Knipoog jij liever dan ik..

een waterige modderpoel kan misschien dan als "spannend" ervaren worden
zuigende klei ondergrond niet ..

verder
tja hier hebben we ook geen ruiterpaden
in de buurt (15 km) wel 1 pad van max 1 km lang
met konijnen en mollen gangen met een breedte van een hoef
diepte cm of 20 welke aan de oppervlakte niet altijd te zien zijn
niet echt aan aan te raden als je geen gebroken benen wilt
(nee hc ook niet voor jouw meedenkende paarden .. mijn anda wil er niet eens lopen
harder dan een stap dat zegt mij genoeg om wijs genoeg te zijn om er ook niet sneller
overheen te willen gezien zijn goede inschattings vermogen gebleken uit het verleden)