_Mel schreef:Wow dan dacht ik dat bij ons de ruiterpaden erg waren. Dit ziet er wel heel slecht uit!
Dat is precies wat ik dacht.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Mel schreef:Wow dan dacht ik dat bij ons de ruiterpaden erg waren. Dit ziet er wel heel slecht uit!

Huertecilla schreef:Zoals ik het zie is het probleem onvaardigheid van de ruiter. Niet te geloven dat je daar een begeleider te laars bij nodig hebt!!
Het komt niet aan de singel, niet aan je laarzen, dus meer dan een enkel spetter kan ook geen aanleidig zijn tot zeuren.
Wees blij dat het pad er ís en dat je door die omgeving mág rijden. Een paard kan daar probleemloos doorheen en dan is het alleen maar ´avontuurlijk´ toch?
hc
jij liever dan ik.. maaikj schreef:Huertecilla schreef:Zoals ik het zie is het probleem onvaardigheid van de ruiter. Niet te geloven dat je daar een begeleider te laars bij nodig hebt!!
Het komt niet aan de singel, niet aan je laarzen, dus meer dan een enkel spetter kan ook geen aanleidig zijn tot zeuren.
Wees blij dat het pad er ís en dat je door die omgeving mág rijden. Een paard kan daar probleemloos doorheen en dan is het alleen maar ´avontuurlijk´ toch?
hc
nou zo blij ben ik niet als ik daar met mijn paard mag rijden hoor..
je paard zal maar net stapje fout zetten, het zal maar te diep op je paard komt vast te zitten..
dit is gewoon gevaarlijk voor je paard, maarja ieder zo zijn mening tochjij liever dan ik..