Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. tessii1991 schreef:ElCid schreef:Vooral de term "sport item" komt wat vreemd op mij over, al zijn er natuurlijk ( wedstrijd) ruiters die hun paard zo zien.
sport item vond ik idd ook wat vreemd.
xKatleentjex schreef:Denken jullie dat eender wie gewoon mag bieden op dit paard?
Ik denk wel dat er eerst gekeken wordt naar huisvesting en financiële middelen hoor. Dit paard zal denk ik niet in een achtertuintje van boer Kees terrecht komen.
actie. 
kan ik zo ook mijn oude knol dumpen Sosha schreef:Ik hoop maar dat dit een soort constructie is waarbij het paard niet echt geveild wordt, dus dat ze hem uiteindelijk zelf koopt of zo iets. Maar anders vind ik het eenactie.
tita schreef:kan ik zo ook mijn oude knol dumpen

Karin is overigens ook echt niet van gisteren en ik ga er dus ook vanuit dat er een mooie overeenkomst op papier gezet zal worden mbt een goede thuis voor dit paard.
Cayenne schreef:Sosha schreef:Ik hoop maar dat dit een soort constructie is waarbij het paard niet echt geveild wordt, dus dat ze hem uiteindelijk zelf koopt of zo iets. Maar anders vind ik het eenactie.
Het paard wordt wel degelijk echt geveild.
Maar ze houden wel in de gaten waar hij terecht komt. Mochten ze de indruk krijgen dat er mensen zijn die niet goed voor hem zullen zorgen, dan gaat hij gewoon niet weg.
Paard is overigens 17 jaar oud.
Cyrina schreef:Ik vindt het belachelijk. Ik neem aan dat dit paard haar al wat diensten heeft bewezen, aangezien hij gepensioneerd is.
Mocht je zo'n paard toch weg willen doen, doe je dat toch alleen als je precies weet waar hij heen gaat! En dat weet je op een veiling nooit...degene met het hoogste bod heeft hem..

blackstar schreef:Je doneert toch geen paard aan een SOS kinderdorp. Waarom niet of gewoon geld of nuttige spullen.
) gaat naar de organisatie