spatter schreef:haha, ik zeg het vaak uit de gein, maar je hebt natuurlijk hélemaal gelijk!pfff, bastaard appie, gewoon een super appie en daar mee basta!![]()
![]()

Ik kreeg al een mailtje van ma, ze vindt de foto erg leuk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
spatter schreef:haha, ik zeg het vaak uit de gein, maar je hebt natuurlijk hélemaal gelijk!pfff, bastaard appie, gewoon een super appie en daar mee basta!![]()
![]()
Wranglerbutt schreef:Ja, idd dat hadden we toen nooit durven dromen hè?Ik was al fan van je paarden kan nu zeggen dat ik ooit een rondje trailtuin heb gereden op een toekomstig meervoudig Nederlands kampioen!
Mayflower schreef:Ja, mijn ouders, iig mijn pa, heeft ons aangestoken met het paardenvirusDie vindt paarden prachtig en mende voorheen met een Fries.
Toen mijn jongste broer 11 was, kocht hij onze 1e pony maar ik moest er toen niets van hebben: was er bang voorPas jaren later toen ik 25 was ben ik er aan begonnen en al die jaren hebben mijn ouders paarden op stal gehad. Nu zij ouder zijn en verhuisd en geen plaats meer hebben voor de paarden, staan ze resp. bij mijn broer en mij thuis