Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

mytens1 schreef:Alarm nemen?
Citaat:Het feit dat ze door deze sterk beveiligde deuren zijn gekomen geeft aan dat het waarschijnlijk om professionals gaat.
annastasia schreef:mytens1 schreef:Alarm nemen?Citaat:Het feit dat ze door deze sterk beveiligde deuren zijn gekomen geeft aan dat het waarschijnlijk om professionals gaat.
Iets beter de openingspost lezen.
Zeker omdat de daders 2x zijn langsgeweest moeten ze haast geweten hebben hoe lang de aanrij tijd van politie/beveiliging is
Watch_Me schreef:Klinkt raar,
toen ik wegging uit die winkel, zei ik nog tegen Tom hier zal vaak ingebroken worden.
Het ligt daar (vind ik) in een beetje achterbuurt.
Vlakbij zit mijn school en het is daar gewoon een en al wijk waar je 's nachts niet op straat moet komen.
Het is een hartstikke mooie zaak en dat trekt natuurlijk die dieven. Ook had ik dit gezegd omdat er zoveel glaswerk is, daar zou ik dus echt niet voor kiezen in zo'n wijk!
Ik vond het dus een beetje voorspelbaar..
)
Ik vond het daar niet echt op een industrieterrein lijken. Watch_Me schreef:Klinkt raar,
toen ik wegging uit die winkel, zei ik nog tegen Tom hier zal vaak ingebroken worden.
Het ligt daar (vind ik) in een beetje achterbuurt.
Vlakbij zit mijn school en het is daar gewoon een en al wijk waar je 's nachts niet op straat moet komen.
Het is een hartstikke mooie zaak en dat trekt natuurlijk die dieven. Ook had ik dit gezegd omdat er zoveel glaswerk is, daar zou ik dus echt niet voor kiezen in zo'n wijk!
Ik vond het dus een beetje voorspelbaar..