Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
landolin schreef:Het wordt ook steeds gekker...
Maar goed je kan het duizend keer uitleggen het blijft een hype op bokt.
katiavl schreef:En ik word gek van mensen die klagen dat het tegenwoordig zo erg is, dit is een probleem van altijd en afhankelijk van externe factoren zal het op bepaalde punten variëren. Alle gedragingen hebben een reden imo....
Misschien eerst wat informatie inkijken voor men telkens roept hoe erg het is met de maatschappij. Krijg er werkelijk een punthoofd van.Maar goed je kan het duizend keer uitleggen het blijft een hype op bokt.
Verder is dit een spijtige situatie.
beantsje schreef:katiavl schreef:En ik word gek van mensen die klagen dat het tegenwoordig zo erg is, dit is een probleem van altijd en afhankelijk van externe factoren zal het op bepaalde punten variëren. Alle gedragingen hebben een reden imo....
Misschien eerst wat informatie inkijken voor men telkens roept hoe erg het is met de maatschappij. Krijg er werkelijk een punthoofd van.Maar goed je kan het duizend keer uitleggen het blijft een hype op bokt.
Verder is dit een spijtige situatie.
Een oorzaak is er misschien, maar er is beslist geen reden voor dit soort verregaande respectloosheid. Dit soort gedrag is gewoon niet acceptabel. Verwacht van mij dus geen begrip.
Blijkbaar heeft dit soort jeugd (nee, niet alle jeugd) alleen maar rechten, en geen plichten. Een fijn souvenirtje van een opvoeding waarin Het Kind Niets tekort mag komen en Alle kansen moet krijgen. (las ik net niet dat dit grietje ook zelf al een pony had gehad? Typisch een geval van 'over het paard getild')
suleilitha schreef:Waardeloos, die meid van 16, die zou een poosje opgehokt moeten worden!!!!!!
beantsje schreef:Een oorzaak is er misschien, maar er is beslist geen reden voor dit soort verregaande respectloosheid. Dit soort gedrag is gewoon niet acceptabel. Verwacht van mij dus geen begrip.
Blijkbaar heeft dit soort jeugd (nee, niet alle jeugd) alleen maar rechten, en geen plichten. Een fijn souvenirtje van een opvoeding waarin Het Kind Niets tekort mag komen en Alle kansen moet krijgen. (las ik net niet dat dit grietje ook zelf al een pony had gehad? Typisch een geval van 'over het paard getild')

katiavl schreef:En ik word gek van mensen die klagen dat het tegenwoordig zo erg is.... <knip>
....misschien eerst wat informatie inkijken voor men telkens roept hoe erg het is met de maatschappij......