Meisje aangehouden voor mishandelen van medewerkster manege

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cavaliere

Re: Meisje aangehouden voor mishandelen van medewerkster manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 13:05

nouja, als moeder zijnde had ik er toch een flinke schop onder der hol geheven, en flink huisarrest, aangezien de politie wel niet al te veel zal doen.

arme man:(:)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 13:15

Idd politie doet er niet heel veel aan, of ze moet al een beetje bekend staan bij de politie, maar dan nog komt ze er met een taakstraf vanaf. Heb ongeveer hetzelfde incident gehad, waarbij ik aan werd gevlogen door 2 meiden in de stad, door een opmerking wat hun verkeerd ophadden gevat. Naja goed hun 2 kwamen er vanaf , maar ik kreeg een taakstraf wegens bedreiging en mishandeling, terwijl ik zelf met hechtingen in mijn lip liep en een blauw oogje had..

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 13:17

de eigenaarresse van deze manege is mijn colegga geweest,ik zal straks toch eens even gaan bellen hoe en wat,ben ook erg benieuwd.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 13:47

ik weet hoe het zit!!!
heb net gebeld,en ze waren eerst met 4 meisjes,die wilde paarden huren,ze hadden niet gereseveerd,daar begon het al mee,terwijl hun vol hielden van wel,ook waren ze het niet eens met wat voor paarden ze mee zouden krijgen,ze kraakte de ene na de andere af,en maaike (eigenaar) zei,jullie hoeven ook niet te gaan hoor,dan kan je beter ergens anders gaan kijken.
afijn ze gingen toch,3 meiden waren al aan het stappen in de bak,en die meid van 16 was nog aan het zadelen,maaike vertrouwde het allemaal niet want er stonden ook ineen keer een paar jongens bij,ze liep naar die meiden om te zeggen dat het niet de bedoeling was om straks ook de jongens te laten rijden,als ze in het bos zouden zijn,komt dat ene meisje van 16 uit de stal gevlogen en begint me een party moeilijk te doen,ze zei wie denk jij wel niet wie je bent,en je moet niet denken dat jij het hier voor het zeggen hebt,(maaike is nu bijna een jaar eigenaar van die manege,de vorige eigenaar is in 2007 overleden)ik kwam hier vroeger al meer dan jou,en toen begon ze te schelden en te doen,waarop maaike zei,en nu heel vlug van de dam af meisje gaat pal voor haar staan en zegt,hoe wou je dat doen? ga je mij aanraken of zo,en volgde weer een hoop gescheld van het meisje,de overige wilde wel graag weg,maar die gried bleef aan de gang,ze begon maaike te duwe en maaike wilde terug duwe,maar het meisje pakte haar vast aan haar hoofd en haar en begon te trekken en te schudden,een jongen die was meegekomen heeft haar gelukkig los kunnen maken,en toen kwam de vriend van maaike aangerend,het meisje van 16 begon toen tegen hem...... wou je mij aanraken of zo? bel de politie maar ik ga niet weg,en begon ze weer te schelden en te tieren(meisje spoort echt niet hoor)uiteindelijk hebben de drie andere meiden haar meegekregen,en heeft de vriend van maaike de politie gebeld.en is het meisje van 16 aangehouden in de straat.
maaike kende het meisje wel,ze heeft jaren geleden een pony gehad die daar in pension stond,ook is het een vriendin van een pension klant die daar pas is weg gestuurd,ik denk dat het een soort van wraak actie is geweest.
met maaike gaat het redelijk,ze heeft erg veel last van haar nek en schouders,ik ga er vrijdag naar toe en neem een mooie bos bloemen voor haar mee,ik heb een tijdje met haar samen gewerkt en het is echt een hele toffe meid,ze is moeder van 3 kinderen,en heel erg begaant met haar paarden,ze doet er echt alles voor.vind het heel erg dat dit haar heeft moeten overkomen.en wat zal er moeten worden van dat meisje van 16 nu al zo agressief,die zal nog ver komen in haar leven No Cheer

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 14:00

Wat een heftig verhaal zeg. Scheve mond

RosaNur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 14:09

landolin schreef:
Het wordt ook steeds gekker...

En zieker , bah misselijk gewoon Boos!

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 14:12

Bedankt voor de update amazone77.

Het moet toch niet gekker worden!

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 14:14

Héél raar kind..!

Nebraska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 16:20

ai ai weer een voorbeeld van de verhuftering van de maatschappij door sommige mensen....en die verknallen het voor de rest....grrrr Boos! Boos! Boos!

het is steeds meer ieder voor zich en God voor ons allen........

ik baal steeds meer van mensen die denken; achter mijn reet vergaat de wereld......

kijk uit mijn raam en zie ook van die overburen.........en wat doe je eraan....niks nada noppes.....
alleen vriendelijk vragen en ze kijken je aan van jaaaa daag F*ck off!!!

of buurtgenoot die raam van auto schoonmaakt en dan het papieren zakdoekje maar op de grond gooit want in zijn prullenbak kan het niet!!!

Sterkte voor de manegehoudster....ennuh petje af voor haar standvastigheid!!!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 16:31

En ik word gek van mensen die klagen dat het tegenwoordig zo erg is, dit is een probleem van altijd en afhankelijk van externe factoren zal het op bepaalde punten variëren. Alle gedragingen hebben een reden imo....
Misschien eerst wat informatie inkijken voor men telkens roept hoe erg het is met de maatschappij. Krijg er werkelijk een punthoofd van. Nagelbijten / Gniffelen Maar goed je kan het duizend keer uitleggen het blijft een hype op bokt.

Verder is dit een spijtige situatie.

Nebraska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 16:45

nou dus je mag niets meer zeggen....want dat is klagen????? Boos!
Mensen die zich hufterig gedragen .....daar kunnen ze niks aan doen???
je moet medelijden hebben met dit volk???
het ligt aan hun situatie of omstandigheden...en daar moet je maar eindeloos begrip voor hebben.....
naja....soms gaat het wel een beetje doorslaan...
volgens mij is dit softe gedoe de reden dat er zoveel hufterigheid is!!!
ik weet uit beroepservaringen waarover ik spreek!!!

maw iemand die iemand anders iets aandoet ....daar moet je begrip voor opbrengen....vertel dat de familie en het slachtoffer maar eens.....
nee hoor.... en maatschappij is te soft geworden en dat is mijn mening....
Laatst bijgewerkt door Nebraska op 20-10-08 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Nebraska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 16:47

is de verhuftering dan ook een hype???? Duivel

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 18:10

Wat gaaf voor Maaike dat ze nu eigenaresse van die manege is!!!
Erg triest dat ze dan belaagd wordt door van die zielige jakloerse figuren...

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 20:13

katiavl schreef:
En ik word gek van mensen die klagen dat het tegenwoordig zo erg is, dit is een probleem van altijd en afhankelijk van externe factoren zal het op bepaalde punten variëren. Alle gedragingen hebben een reden imo....
Misschien eerst wat informatie inkijken voor men telkens roept hoe erg het is met de maatschappij. Krijg er werkelijk een punthoofd van. Nagelbijten / Gniffelen Maar goed je kan het duizend keer uitleggen het blijft een hype op bokt.

Een oorzaak is er misschien, maar er is beslist geen reden voor dit soort verregaande respectloosheid. Dit soort gedrag is gewoon niet acceptabel. Verwacht van mij dus geen begrip.
Blijkbaar heeft dit soort jeugd (nee, niet alle jeugd) alleen maar rechten, en geen plichten. Een fijn souvenirtje van een opvoeding waarin Het Kind Niets tekort mag komen en Alle kansen moet krijgen. (las ik net niet dat dit grietje ook zelf al een pony had gehad? Typisch een geval van 'over het paard getild')

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 20:36

Ik ken Maaike van de wedstrijden en om haar te laten terug duwen moet iemand het wel heel bont maken.
Het lijkt inderdaad wel op een rare (wraak)actie gelukkig waren haar vriendinnen verstandiger.
Ik hoop dat ze zich snel weer de oude voelt.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 20:41

beantsje schreef:
katiavl schreef:

Een oorzaak is er misschien, maar er is beslist geen reden voor dit soort verregaande respectloosheid. Dit soort gedrag is gewoon niet acceptabel. Verwacht van mij dus geen begrip.
Blijkbaar heeft dit soort jeugd (nee, niet alle jeugd) alleen maar rechten, en geen plichten. Een fijn souvenirtje van een opvoeding waarin Het Kind Niets tekort mag komen en Alle kansen moet krijgen. (las ik net niet dat dit grietje ook zelf al een pony had gehad? Typisch een geval van 'over het paard getild')

Ik zeg toch nergens dat anti sociaal gedrag acceptabel is, en het meisje in kwestie zal wel voor de jeugdrechter moeten komen voor slagen en verwondingen dus hopelijk krijgt ze een lekkere straf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 20:49

Maaike moeder van 3 kinderen?? Volgens mij is zij al meer dan een jaar geleden bij van Bladel gestopt, vind het een vreemd verhaal. Ik ken Maaike nl ook...

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 20:56

er zijn twee maaikes daar,de ene maaike heeft het eerst een paar maanden overgenomen,maar ze vond het tegen vallen om het te moeten runnen,de andere maaike die nu eigenaar is die komt daar al jaren en was een hele goede vriendin van ad,zij heeft het nu over genomen van de eerste maaike die rijd daar nu nog steeds,en zij rijd wedstrijden de eigenaar niet,
snappen jullie het een beetje haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:01

Oke, nu snap ik hem, idd is de andere Maaike. Toevallig dat ze beiden zo heten.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:04

ja dat maakt het een beetje verwarrig voor de mensen die de eerst kennen zij is pas 25 of zo geloof ik en maaike de eigenaar is geloof ik 34 jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 23:22

Waardeloos, die meid van 16, die zou een poosje opgehokt moeten worden!!!!!!

Stefanie824

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 07:44

suleilitha schreef:
Waardeloos, die meid van 16, die zou een poosje opgehokt moeten worden!!!!!!

Nou idd, niet normaal Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 07:56

beantsje schreef:

Niet alleen dit soort jeugd, vrees ik.... dit soort mensen hebben tegenwoordig alleen maar rechten, en geen plichten meer.

Ook zoiets aparts... gaat er iets fout in NL, dan is het standaard de schuld van de overheid, maar wil de overheid daadwerkelijk iets doen (bijvoorbeeld dat gebeuren met de opvoeding van kinderen in de gaten houden) dan is het opeens betutteling en bemoeizucht....
Kinderen moeten imo gewoon weer eens behoorlijk opgevoed worden. Nu denk ik al: :"oh, nee..... krijgen we dat gegil weer", als er een kind binnenkomt..... het is gewoon niet leuk, de meeste kinderen zijn helemaal niet leuk en lief.
Ik vind kinderen leuk als ze netjes opgevoed worden.... anders niet

En dit is ook weer zoiets, kind heeft wss nooit te horen gekregen dat ze iets niet mocht, en vroeger probeerde ze met gillen haar zin te krijgen, en nu met mishandeling.....
Bedankt ouders! Bedankt voor het nooit "nee" zeggen. En goed hoor, dat je kind nooit iets te kort gekomen is... dat ze nooit ergens moeite voor hoefde te doen. Geweldig dat ze altijd alles mocht. Geweldig dat ze alle kansen en alles kreeg wat haar hartje begeerde.
En.... is ze gelukkiger nu? Is ze een beter mens? Dankbaar is ze ook, hè?

Geweldige opvoeding hoor, fijn dat jullie daar zoveel energie in staken en zo consequent waren....
katiavl schreef:
En ik word gek van mensen die klagen dat het tegenwoordig zo erg is.... <knip>
....misschien eerst wat informatie inkijken voor men telkens roept hoe erg het is met de maatschappij......

Gut, ja, het is iets van alle tijden..... gebeurde vroeger ook.
Toen had je ook domme ouders.....

Wyah_Rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 17:58

Dan ben je 16 en haal je zulke dingen in je hoofd!