Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
montoya schreef:als je het goed had gelezen

Huertecilla schreef:montoya schreef:als je het goed had gelezen
....had je gelezen dat met deze inzet van middelen méér dieren geholpen hadden kunnen worden. Zeg twee, drie keer zoveel paarden die nu in NL naar de slacht gaan.
Brainless had ook een NL paard kunnen ´redden´ wat nu wel geslacht is.
Die leeuwen daar worden ook gered en wel met ándere geslachte dieren.
Onder de streep gaat het er mij overigens niet om deze actie te bekritiseren. Ik vraag wel om even na te denken voor je er hosanna over roept.
hc
Essie73 schreef:Zouden we het misschien onTopic kunnen houden, het gaat hier om de paarden die gered zijn uit Roemenie. Open lekker een topic met de vraag Paarden redden uit buitenland of binnenland
.
je kan nu eenmaal geen leeuw mee naar huis nemen
gelukkig wilden jullie de paarden een thuis geven en vooral med. zorg
?
rockwitch schreef:Als jullie echt denken dat we dit hebben gedaan voor ons eigen ego of voor de kick zit je er wel mijlenver naast. Het is wel duidelijk dat je niet weet over wie je het hebt. De mensen waarmee ik dit heb gedaan zijn allemaal mensen met een enorm hart voor dieren die echt niet gaan zoeken van goh waar kunnen we nog wat zielige stumpers redden om zelf in een goed daglicht komen te staan. Wij hebben deze paarden niet gezocht, ze kwamen op ons pad. We hadden de mogelijkheid ze te redden, en we hebben deze mogelijkheid aangegrepen. Als het in NL was geweest hadden we het ook gedaan.
montoya schreef:en de dierenarts wist ook niet zo wat die bult was????
wanneer krijg je dat te horen?