Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. absque_dubio schreef:Ik snap t niet helemaal..
Jullie zijn dus boos op de eigenaren omdat die een contract hebben ondertekent? Omdat jullie niet kunnen rijden, zijn jullie boos op hun? Sorry hoor, maar ik snap dat even niet..
absque_dubio schreef:Ik snap t niet helemaal..
Jullie zijn dus boos op de eigenaren omdat die een contract hebben ondertekent? Omdat jullie niet kunnen rijden, zijn jullie boos op hun? Sorry hoor, maar ik snap dat even niet..

jomaro schreef:Raoul en mart hebben er toen alles aan gedaan om het te kunnen kopen. Neem aan dat ze door met pensoien te gaan dus het spul verkocht hebben. Niet wetende dat Mark het alsnog wilde draaien. Jammer, maar zoiets kan je weer heel moeilijk terug draaien. Of mark moet het opnieuw van de projectontwikkelaar terug kunnen kopen maar ja die geven het niet meer uit handen. Denk ook dat actievoeren jammer genoeg heel weinig zin heeft.

Lotte__ schreef:jomaro schreef:Raoul en mart hebben er toen alles aan gedaan om het te kunnen kopen. Neem aan dat ze door met pensoien te gaan dus het spul verkocht hebben. Niet wetende dat Mark het alsnog wilde draaien. Jammer, maar zoiets kan je weer heel moeilijk terug draaien. Of mark moet het opnieuw van de projectontwikkelaar terug kunnen kopen maar ja die geven het niet meer uit handen. Denk ook dat actievoeren jammer genoeg heel weinig zin heeft.
Nee. Je weet namelijk niet wat er in het verkoopcontract stond.
Er is een grote kans dat er wat veranderd kan worden,
áls wij wat doen!
(En dat doen we!)
En Marc kan het misschien 'terughuren', óf de gemeente geeft een nieuwe locatie.
In het ergste geval komt er natuurlijk een hotel en geen nieuwe locatie.
Maar dát willen we niet!

Pienn schreef:De plannen zijn er al zo lang ja, maar nu worden ze uitgevoerd!
En een andere lokatie is een optie, maar dan zal er 20% mee kunnen. omdat het geen lokatie zal worden binnen een straal van 10 km. Ook is er een grote groep pensionklanten die dan met hun paard niet mee kunnen vanwege de afstand. Dus dat we met zijn allen wat proberen te berijken is in mijn ogen alleen positief hoor.
vessuvius schreef:pff hoe vaak is dit al niet aan de orde geweest de plannen
zijn al zo oud
lekker op zoek naar een andere lokatie zou ik zeggen,..eentje met meer groen !!!
vaste klanten komen wel mee,..omdat het zo leuk en gezellig is
die stinkstad uit....goed voor mens en dier daar buiten