dees_daan schreef:5 begraven.
Begraven mag volgens mij niet eens in NL.. Anders dan wist ik het wel!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:5 begraven.
Jolandaa_ schreef:dees_daan schreef:
je hebt wel meer opties hoor![]()
3 laten slachten (consumptie)
4 laten cremeren.
5 begraven.
ik vind het wel een mooi ietsiedereen gaat er anders mee om, en als zij dit graag wil, vind ik het alleen maar mooi dat het kan..
3. een overleden paard kan niet meer gebruikt worden voor het vlees ( zover ik weet dan)
4. dat is ook een optie
5. dat vind ik persoonlijk een beetje ruimte verspilling
Marloez schreef:dees_daan schreef:5 begraven.
Begraven mag volgens mij niet eens in NL.. Anders dan wist ik het wel!
maar ik bedoelde als het paard al dood was.
crematie.. suleilitha schreef:Ik vind het een mooi gebaar van mevrouw Drijfhout, dat ze het lichaam van haar paard heeft geschonken voor het relatief nieuwe museum, wat geheel in het teken staat van de Friese Landbouw, en daar hoort zeer zeker een Fries paard bij.
Jolandaa_ schreef:Nee dat snap ikmaar ik bedoelde als het paard al dood was.
Anders had ik voor nummer 3 gekozen.
een lekker stuk vlees sla ik niet af.
(sorry voor de vegetariërs onder ons)
suleilitha schreef:Opgezette mensen zijn er ook wel.... even link zoeken!
http://www.bodyworlds.com/en.html
Voor wat betreft het opzetten van Keje, het is toch alleen maar zijn huid en zijn hoeven die zijn gebruikt.
Tijdens het slachten wordt een paard ook gevild. Ik vind er niks vreselijks aan en vind een aantal van de reacties hierzo, vrij overtrokken.....
Essie73 schreef:suleilitha schreef:Opgezette mensen zijn er ook wel.... even link zoeken!
http://www.bodyworlds.com/en.html
Voor wat betreft het opzetten van Keje, het is toch alleen maar zijn huid en zijn hoeven die zijn gebruikt.
Tijdens het slachten wordt een paard ook gevild. Ik vind er niks vreselijks aan en vind een aantal van de reacties hierzo, vrij overtrokken.....
Overtrokken is het niet, het is gewoon een mening/gevoel. Zoals bij veel dingen is de 1 voor en de ander tegen
Zijn die mensen echt opgezet? of zijn ze nagemaakt van was?

Ik heb ze ook al eens eerder zien voorbijgaan op Bokt. Weet iemand van welke kunsenaar ze zijn?
. Maar evenwel nochtans en desalniettemin, het leven is er uit en komt er niet meer in...hoe erg je je best ook doet, het zal nooit meer zijn dan een leeg velletje zonder ziel...maar 't is gelukkig wel een mooi velletje geworden.