Ik snap dan ook niet dat ze daar gaat staan. Maarja.
Het is al een opluchting dat hun niks mankeren !
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
mysa schreef:Misschien is ze wel doof of slechthorend. Zei de slechthorende die ondanks dat ze hyperalert is ook nog wel eens stommiteiten uithaalt.
jesito schreef:mysa schreef:Misschien is ze wel doof of slechthorend. Zei de slechthorende die ondanks dat ze hyperalert is ook nog wel eens stommiteiten uithaalt.
Dan blijf je helemaal van het parcour af lijkt mij, want als je weet dat je slecht hoort en dus de fluit niet kunt horen zorg je dat je zo min mogelijk alleen in het parcour bent.
Lijkt mij.
mirjamalvaro schreef:Dus omdat wij doof / slechthorend zijn moeten we maar gaan staan niksen
Musjes schreef:Sluit me helemaal aan bij CharleyT. Een kind van 13 is nog altijd een kind.
Niniane schreef:Musjes schreef:Sluit me helemaal aan bij CharleyT. Een kind van 13 is nog altijd een kind.
En een meisje van 13 hoort nog altijd meer verstand te hebben dan iemand van 6. Je gaat toch ook niet op de snelweg staan?
Dat meisje zal hopelijk toch wel hebben gezien dat andere mensen ook netjes weg gingen.
mysa schreef:Kijk, als dat laatste bericht klopt hebben alle critici weer voor niets geschreeuwd. En nog afgezien daarvan: er wordt nu wel geroepen: een kind van 13 zou beter moeten weten, maar ik als moeder van een zoon van 13, vind het nu ook weer niet zo onvoorstelbaar dat dit soort dingen gebeuren. Kijk eens in het verkeer: daar gebeuren ook de meeste ongelukken met fietsende kinderen en jeugdigen, ook met 13jarigen en oudere jeugd.
Ik neem aan dat ze in dat geval ook wel snel genoeg uit de weg van de ruiter kon gesprongen zijn,, ook al stond ze dan op het parcours.
Ook opletten dus. Maar we weten niet wat er precies gebeurd is, dus om dat meisje nu direct als dom of onoplettend te bestempelen is misschien wat kort door de bocht. MJ_ schreef:Pff die amazone moet zich inderdaad rot geschrokken zijn!
Gelukkig gaat het beter met het meisje. En gelukkig hebben paard en amazone er niks aan overgehouden, zou ook anders kunnen aflopen....