Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Katja schreef:Ik vond de lijn bij het water heel netjes en heb daar aardig wat ruiters fijn zien rijden daarbij was het alternatief nauwelijks langer.
Vind de reactie een beetje zuur overkomen moet ik eerlijk zeggen, misschien teleurgesteld in haar eigen prestatie?
Citaat:sommige hindernissen waren erg krom gebouwd en zat geen logica in.
En bij de waterspong vond ik het gewoon vreemd, die wending in het water, waarom niet gewoon de middenlijn...
[***] schreef:Ik heb trouwens nog een foto van Mary King vlak voor ze viel (ik ben niet zo van het "door blijven schieten als een ruiter is gevallen in tegenstelling tot sommige andere fotografen... Ik wil gewoon weten of de ruiter ok is in plaats van "m'n spectaculaire plaatjes te schieten")... Zal zo eens kijken of ik 'um hier ff kan plaatsen.

hielt me hart werkelijk vast.. 
xLiezel schreef:Ik was er ook bij vandaag,en ik vond sommige hindernissen echt vreselijk gevaarlijk gewoon.hielt me hart werkelijk vast..

Coby10 schreef:Er zat wel een aantal goede wendingen in het parcours, maar goed, het is inderdaad niet zomaar een wedstrijdje. Ik vond het allemaal wel gaaf om te zien, maar inderdaad veel mensne die gewoon lekker een dagje uit zijn, maar niet heel veel met paarden hebben. Maar goed, hoe erg is dat?
Mooiste vond ik dat het paard met startnr 107 (weet niet wie het was) vrolijk zonder ruiter uit het bos kwam galopperen, hindernis 23 zag, het even taxeerde een keurige sprong maakte en zonder ruiter over de finishlijn ging. Zo vraag je je bijna af waar een paard nog een ruiter voor nodig heeft!
Kan dat verhaal dat een paard niet voor zijn lol springt en erlangs zal lopen als ie de mogelijkheid heeft ook de prullebak in. Coby10 schreef:Er zat wel een aantal goede wendingen in het parcours, maar goed, het is inderdaad niet zomaar een wedstrijdje. Ik vond het allemaal wel gaaf om te zien, maar inderdaad veel mensne die gewoon lekker een dagje uit zijn, maar niet heel veel met paarden hebben. Maar goed, hoe erg is dat?
Mooiste vond ik dat het paard met startnr 107 (weet niet wie het was) vrolijk zonder ruiter uit het bos kwam galopperen, hindernis 23 zag, het even taxeerde een keurige sprong maakte en zonder ruiter over de finishlijn ging. Zo vraag je je bijna af waar een paard nog een ruiter voor nodig heeft!
Irene2 schreef:Citaat:sommige hindernissen waren erg krom gebouwd en zat geen logica in.
En bij de waterspong vond ik het gewoon vreemd, die wending in het water, waarom niet gewoon de middenlijn...
Ik vind dat je op een 3*- military niet kunt verwachten dat de parcoursbouwers een logisch en net lijntje neer gaan zetten.
Er waren zat combinaties die deze lijnen erg netjes gereden, en op zo'n manier haal je ook de beste combinaties eruit.

SaNNeS88 schreef:Ze heeft toch van te voren de cross gelopen? Dan moet ze die wendingen toen ook opgemerkt hebben...
Als ze het zo paardonvriendelijk vindt, snap ik niet dat ze nog gestart is...
Irene2 schreef:Katja schreef:Ik vond de lijn bij het water heel netjes en heb daar aardig wat ruiters fijn zien rijden daarbij was het alternatief nauwelijks langer.
Vind de reactie een beetje zuur overkomen moet ik eerlijk zeggen, misschien teleurgesteld in haar eigen prestatie?
hier ben ik het nogal mee eens. voordat ze de stop had op de watercombinatie reed ze zelf al extreem langzaam en gecontroleerd. de stop kwam puur door de niet-voorwaartsheid, tenminste zo zag het eruit.
verder vond ik de cross eerlijk, er zijn weleens zwaardere geweest in boekelo.
Cayenne schreef:en de andere twee viel alleen de ruiter. Een daarvan was de Britse Mary King op D'r op en d'r af.
Coby10 schreef:Mooiste vond ik dat het paard met startnr 107 (weet niet wie het was) vrolijk zonder ruiter uit het bos kwam galopperen, hindernis 23 zag, het even taxeerde een keurige sprong maakte en zonder ruiter over de finishlijn ging. Zo vraag je je bijna af waar een paard nog een ruiter voor nodig heeft!
tenminsten dat vond ik zo op het eerste oogopslag.