Hoe kun je dieren zoiets aandoen!!!!! belachelijk dat er zo'n mensen rondlopen.
Ze moeten haar opsluiten en een dierenhoudverbod geven zodat ze dit nooit, maar dan ook nooit meer kan doen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Innepin schreef:Wat ik niet snap, is dat mensen haar nog hun paard in training hebben gegeven. Het was toch al bekend dat zij niet bepaald 'diervriendelijk' is?
KiWiKo schreef:ach, misschien is ze zo slim om naar Amerika te verhuizen
KiWiKo schreef:ach, misschien is ze zo slim om naar Amerika te verhuizen
lautje76 schreef:Het schijnt dat ze een advocaat heef die heel goed oplet of haar naam op internet verschijnt en daar ook gelijk korte metten mee maakt. Dat las ik ergens op een ander forum. Vandaar dat ook nergens haar naam genoemd mag worden.
Ik vond het in ieder geval wel opvallend hoe weinig er over haar te vinden was tot een paar dagen geleden. Slechts een paar kleine artiketjes over de veroordeling van vorig jaar.
En zelfs met allerlei randinformatie konden heel veel Bokkers gisteren niet vinden over wie het ging.
Dus als eigenaar moet je wel goed kunnen googlen. Maar goed, dat is nog geen excuus natuurlijk. Met wat moeite hadden ze het echt wel kunnen weten.
pre schreef:Ach die mensen waren ook een beetje dom, het is per slot van rekening niet de eerste keer dat ze voor dit soort praktijken in het nieuws was!
Tja en het niet mogen noemen van de naam was wel grappig want in het vorige verhaal omtrent haar waerd haar naam ook gewoon genoemd
garny95 schreef:wat ik ook nog schokkend vind is dat er dus mensen zijn die hun paard bij haar in training zetten, gaan deze nu naar het volgende verkeerde adres ? Je hoeft mij niet wijs te maken dat deze eigenaren niets wisten van deze dame.