Paardencrematorium Westerhout opent de deuren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miekelover

Re: Paardencrematorium Westerhout opent de deuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 19:37

in rotterdam wordt het netjes gedaan. hele vriendelijk mensen. Ze komen je paard netjes ophalen. Die in limburg vind ik iets minder hoe ze je paard op komen halen

marjan2507

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 19:54

Ik vind het een hele goede ontwikkeling dat je je paard kunt laat cremeren. Toen ik ooit mijn allereerste kat moest laten inslapen, heb ik hem na het inslapen bij de dierenarts achtergelaten. Daar heb ik altijd hele erge spijt van gehad, en dat heeft ook nooit goed gevoeld. Mijn vorige kat die overleed heb ik begraven en daar ook een veel beter gevoel aan over gehouden. Als mijn paard komt te overlijden(hoop dat we nog heel lang samen mogen zijn) dan laat ik haar zonder twijfel cremeren.

Avary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 20:39

Echt super dat het nu eindelijk af is! Maar even denken, ik heb mij vorige week laten vertellen dat de kosten hier tussen de 1600 en 1700 euro liggen. 1600 voor kleine pony's en 1700 voor paarden.

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 06:46

ik heb hier een informatie brochure van ze liggen...de kosten ven de uitvaartverzekering, vind ik echt heel duur, stel je begint met betalen van een 7 jarig paard...en het paard overlijd pas bij 21 jaar.....ben je al je geld kwijt toch? Ik zou het weldoen als mijn paard komt te overlijden, maar die uitvaart verzekering niet

MadelonProm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 08:04

Ik ben dit weekend bij de opening van Paardencrematorium Westerhout geweest en ik ben absoluut onder de indruk. Het gebouw is prachtig, de sfeer heel rustgevend. Ik hoop dat mijn liever merrie nog lang niet komt te overlijden maar als het zo ver is weet ik zeker dat ik naar Westerhout ga.
Tijdens de opening werden ook sieraden van paardenhaar tentoongesteld. De website hiervan is http://www.proudhorsehairjewelry.com Ze hebben nu een hele leuke actie stuur een foto van je trotse paard, hoort jouw paard bij de vijf meest trotse paarden dan win je een sieraad gemaakt van de staartharen van jouw paard.

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 09:15

Mooi! Krijg er wel al bijna de tranen van in mijn ogen als ik er nog maar aan denk.
Dit zou ik voor mijn paardje ook verkiezen..

Weet er iemand of dit in België ook al bestaat? (ik veronderstel van niet want jullie Nederlanders staan op dat vlak altijd wat stappen voor op wij Belgen ).

zephyruspro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 20:50

Heee, heb vandaag gemeeld met Westerhout over de prijzen, heb het gevraagt voor mn KWPNer van 600 kilo dat kost 1500, mn vriendin heeft n quarter die is minder zwaar en dat zal 1450 kosten (400 - 500 kilo). Kreeg n hele nette meel terug. de website is ook heeeel mooi, mooie pics

zephyruspro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 21:05

MadelonProm schreef:
Ik ben dit weekend bij de opening van Paardencrematorium Westerhout geweest en ik ben absoluut onder de indruk. Het gebouw is prachtig, de sfeer heel rustgevend. Ik hoop dat mijn liever merrie nog lang niet komt te overlijden maar als het zo ver is weet ik zeker dat ik naar Westerhout ga.
Tijdens de opening werden ook sieraden van paardenhaar tentoongesteld. De website hiervan is http://www.proudhorsehairjewelry.com Ze hebben nu een hele leuke actie stuur een foto van je trotse paard, hoort jouw paard bij de vijf meest trotse paarden dan win je een sieraad gemaakt van de staartharen van jouw paard.

Ik heb een foto gestuurd ze zijn hardstikke mooi! nu maar hopen dat zepje een van de 5 trotste is...

annemiekeN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 01:11

Ik vind dit echt iets heel erg moois, dat het zo lang heeft moeten duren.
Moet er werkelijk niet aan denken dat ik mijn paard zomaar kwijt ben zonder te weten waar ze is of wat er mee gebeurt is. Dit geeft rust.

Pleasuregaits

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:50

Sin schreef:
Weet er iemand of dit in België ook al bestaat? (ik veronderstel van niet want jullie Nederlanders staan op dat vlak altijd wat stappen voor op wij Belgen ).

In dit geval dus het tegendeel! HorseHairJewerly is al ruim 2 jaar actief met paardenhaarsieraden. Wij zijn gezeteld in Hechtel, België. Onze collectie bestaat uit armbanden, ringen en hangers en tevens ontwerpen wij op verzoek unieke stukken. Alles met het haar van je eigen paard. www.horsehairjewelry.eu