Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karin schreef:xx_Irisje schreef:Ik weet niet zo goed wat ik hier van vind, leuk dat ze haar horizon verbreed maar ergens heb ik ook zoiets van: schoenmaker blijf bij je leest...
Ook dat snap ik niet. Ik begrijp heel goed dat je na dik twintig jaar topsport in dezelfde discipline wel eens iets anders wilt. En ze had toch al aangegeven dat ze niet lang meer wilde meedraaien in de dressuurtop. Prima moment toch om je energie eens ergens anders in te stoppen?
Sonja schreef:Laat me eens raden... En d'r eerste wedstrijd start ze zo rond begin april?
EeCee schreef:Oh dear... Anky-western-setjes
Waarbij het sprookje weer leven in wordt geblazen dat een westernzadel op alle paarden pastCitaat:www.telegraaf.nl....Op mijn eigen feest naar aanleiding van de olympische zege heb ik van mijn familie en vrienden een prachtig westernzadel gekregen.".....Anky van Grunsven
Karin schreef:xx_Irisje schreef:Ik weet niet zo goed wat ik hier van vind, leuk dat ze haar horizon verbreed maar ergens heb ik ook zoiets van: schoenmaker blijf bij je leest...
Ook dat snap ik niet. Ik begrijp heel goed dat je na dik twintig jaar topsport in dezelfde discipline wel eens iets anders wilt. En ze had toch al aangegeven dat ze niet lang meer wilde meedraaien in de dressuurtop. Prima moment toch om je energie eens ergens anders in te stoppen?
Mimpje schreef:Als ze hiermee western net zo op de kaart weet te zetten als de dressuursport, gaat de westernsport nog een mooie toekomst tegemoet!
corine1981 schreef:Leuk hoor! Waarom niet.
Het verbaast me wel dat ze reining kiest
xx_Irisje schreef:Heeft niemand foto's van Anky in een westernzadel?