22 jaar is ook nog niet eens echt oud..
Wat een prachtig beest is hij, trouwens!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

IndianLady schreef:hoefijzer schreef:Zonde. Fenomenaal paard, wat een schoonheid. Ik heb hem niet voor niks in miniatuur model
Is dat deze uit je profiel?
Hij is inderdaad schitterend![]()
Jammer hoor, mooie hengst.

_Moonwalker_ schreef:@ Ffortuna: Wat exact zijn Melanomen?
Cayenne schreef:
(Paard waarmee die vrouw dat 'Grand Prix' reed zonder zadel of hoofdstel, toch?)

Citaat:Volgens mij was dit het paard waarvan zijn penis helemaal onder zat. Viel me op, zat nml. op de eerste rij bij Cavalia (Paard waarmee die vrouw dat 'Grand Prix' reed zonder zadel of hoofdstel, toch?)
Cyrina schreef:Wat zullen ze een verdriet hebben!Citaat:Volgens mij was dit het paard waarvan zijn penis helemaal onder zat. Viel me op, zat nml. op de eerste rij bij Cavalia (Paard waarmee die vrouw dat 'Grand Prix' reed zonder zadel of hoofdstel, toch?)
Nee Templado deed ook niet meer elke show mee, zat op half pensioen zeg maar.
Templado deed mee biuj de vrijheidsdressuur, je kon zijn leeftijd wel aanzien, zijn bovenhals hals kiepte al om. Ondanks dat was hij een schitterend paard met een charisma waar je u tegen zegt.
x. Wuis schreef:IndianLady schreef:
Is dat deze uit je profiel?
Hij is inderdaad schitterend![]()
Jammer hoor, mooie hengst.
Nee joh!! Da's Almanzor, een painted resin, dus wel even een tíkkie duurder dan de OF Breyer Templado.![]()
Dit is Templado:
http://www.ponylagoon.info/gallery/herds/maa/templado.jpg
Ik hoorde namelijk pas nadat ik hem al een tijdje had dat het een portret was van almanzor.