KNHS Tuchtcollege doet uitspraak inzake geweldsincident

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rosa_

Re: KNHS Tuchtcollege doet uitspraak inzake geweldsincident

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 17:26

Vrouw die ik ken had deze zaak in behandeling. Was er erg kwaad over hoe het geheel gelopen was. Meisje had prijs (of 2) en wou idd niet in ring verschijnen op paard. Jury heeft tegen haar gezegd dat ze haar geen prijs konden geven als ze niet te paard in de ring verscheen. Meisje zei geen zin te hebben om haar paard weer op te zadelen. Jury heeft haar nog een x aangesproken, dit nog een x gezegd & haar 10 minuten gegeven om in de ring te komen, mét paard. Meisje verscheen niet in ring, maar eiste wel haar prijs op. Jury wou prijs niet meegeven, waarna vader dus boos werd. Niet alleen sneu voor dat meisje hoor, dat haar vader zo boos werd, ik vind haar gedrag ook verre van normaal.

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 18:34

Meisje zelf is ook geen fijne tante hoor.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 18:40

Wat een milde straf. Die vader had echt definitief van het wedstrijdveld gebannen moeten worden. Het meisje zelf is wat moeilijker, vraag me ook af hoe oud ze is.

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 18:41

Jaar of 17 geloof ik

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 01:43

Jammer inderdaad dat de minderjarige gestraft wordt, maar als ik het hier lees, was madame ook niet zo lieverdje. Dan vind ik haar straf wel terecht.

Ik zie het Sjef al bijna doen, wilde ik ook nog even zeggen Nagelbijten / Gniffelen
Maar aan de andere kant ook weer niet, want Anky mag het dan weer wel en krijgt ook nog es de prijs

Maar goed Lachen wie ben ik Koe