Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oamaru schreef:Nu de bioindustrie nog aanpakken, dan begint het ergens op te lijken.
pretletter17 schreef:Hierin heeft Midas Dekkers groot gelijk. Het is goed dat het strafbaar wordt maar een paard of ander groot huis/boerderijdier krijgt er natuurlijk niets van. Maar ik begrijp gewoon niet (en zal dat vast ook nooit begrijpen) wat iemand ertoe bréngt om seks met dieren te hebben... Nu kan het in ieder geval aangepakt worden, al moet ik nog maar zien wat de strafmaat zal zijn, Nederland kennende...
Moet je trouwens de advertenties bij dit topic eens zien![]()
0maris0 schreef:Belachelijk vanaf jan. pas..
Ofwel, mensen sla nu nog ff je slag.. nu kom je er nog zonder pardon vanaf!
Corianne_ schreef:0maris0 schreef:Belachelijk vanaf jan. pas..
Ofwel, mensen sla nu nog ff je slag.. nu kom je er nog zonder pardon vanaf!
Belachelijk dat dat nu nog gewoon kan.. & de straf die er straks op komt te liggen?
kell_gino schreef:Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen: een koe of een paard voelt daar niks van. Wie zegt dat?
Super dat het eindelijk verboden word, belachelijk dat het pas in januari ingaat!
Jaimyliefje schreef:Corianne_ schreef:
Belachelijk dat dat nu nog gewoon kan.. & de straf die er straks op komt te liggen?
lekker positief, wees blij dat ze er in elk geval al naar om beginnen te kijken. Dat vind ik al een hele stap.
Al heeft de bio en bont industrie bij mij een streepje voor op het lijstje 'moet-heel-gauw-een-hele-grote-straf-op-komen'. Dat mogen ze van mij eens aan gaan pakken.. Onverdoofde castraties, uitgebrande ogen, afgeknipte vrolijkevarkenskrulstaarten, afgeknipte snavels, vreselijk slechte kleine hokken, lugubere slachtigen, constante duisternis.. Dát zou verboden moeten worden, ik ben tegen de doodstraf, maar in dit geval zou het van mij mogen..
moretje schreef:kell_gino schreef:Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen: een koe of een paard voelt daar niks van. Wie zegt dat?
Super dat het eindelijk verboden word, belachelijk dat het pas in januari ingaat!
Dat snap ik ook niet! Het dier voelt er misschien minder van dan een kleiner dier, maar het blijft GEDWONGEN. Wie weet wordt zo'n dier wel vastgebonden, ze doen het echt niet vrijwillig, het blijft tegen hun zin in![]()
Gelukkig wordt het verboden, maar in wat voor achterlijke wereld leven we dat dat nog niet verboden is?!!!! Dat hoorde allang verboden te zijn.
Net zoals zo veel anderen dingen, die idd ook streng aangepakt moeten worden!
Het is eruit![]()