Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
essie_blue schreef:Pfff en dan gaan ze die beesten weer verder 'verkopen', op hun site worden paarden weer gratis afgestaan. Wel raar.. Kan me het niet voorstellen dat deze paarden ook gratis weggegeven worden. Deze zaak vind ik stinken.
Annemiek80 schreef:mwah in deze regio kan ik me zo voorstellen dat heel veel paarden momenteel natte voeten hebben op weides/paddocks er is zo achterlijk veel gevallen de laaste tijd
Vanaf 1 foto (heb het filmpje van sbs niet gezien) is altijd makkelijk oordelen natuurlijk, het gaat om de zorg die de dieren krijgen en niet zozeer om het uiterlijk (mits het geen gevaarlijke omgeving is natuurlijk)
takkie_muis schreef:Omdat we eigenlijk vol zitten, is er geld nodig om dit paard bij de Stichting te kunnen stallen. Wij vragen daarom iedereen om een bijdrage te leveren en om Kenzo een plekje te gunnen bij de opvang.en dan kopen ze zoveel frikadellies?
avaluna schreef:Ik vond het waanzinnig leerzaam, ik ga me iig eens verdiepen in het beginnen van een stichting.
Heb hier o.a. een paard van bijna 27, daar vind ik vast wel wat donateurs voor, verdorie, hij ziet er alleen nog wel top uit, even kijken wat we daar aan kunnen doen...
takkie_muis schreef:Omdat we eigenlijk vol zitten, is er geld nodig om dit paard bij de Stichting te kunnen stallen. Wij vragen daarom iedereen om een bijdrage te leveren en om Kenzo een plekje te gunnen bij de opvang.en dan kopen ze zoveel frikadellies?
takkie_muis schreef:_San87_ schreef:Ben ik de enige die moet gniffelen om de foto die Stichting Paardenopvang Amsterdam als omslagfoto heeft?
Vindt hem wel onprofessioneel ...
KimD schreef:Jeetje ja, die Jolanda is inderdaad lid geweest van 'mijn' pagina. Maar toen het haar niet meer neusde is ze vertrokken. Overigens kan ik ook de pagina van SPIN niet bekijken, ben nog steeds verbannen.
avaluna schreef:Ik vond het waanzinnig leerzaam, ik ga me iig eens verdiepen in het beginnen van een stichting.
Heb hier o.a. een paard van bijna 27, daar vind ik vast wel wat donateurs voor, verdorie, hij ziet er alleen nog wel top uit, even kijken wat we daar aan kunnen doen...
KimD schreef:Jeetje ja, die Jolanda is inderdaad lid geweest van 'mijn' pagina. Maar toen het haar niet meer neusde is ze vertrokken. Overigens kan ik ook de pagina van SPIN niet bekijken, ben nog steeds verbannen.
faramunda schreef:takkie_muis schreef:Omdat we eigenlijk vol zitten, is er geld nodig om dit paard bij de Stichting te kunnen stallen. Wij vragen daarom iedereen om een bijdrage te leveren en om Kenzo een plekje te gunnen bij de opvang.en dan kopen ze zoveel frikadellies?
Ze hebben ontzettend veel donaties gehad, ook uit belgië, duitsland, spanje, amerika.. god weet hoeveel
naomi_g1998 schreef:essie_blue schreef:Pfff en dan gaan ze die beesten weer verder 'verkopen', op hun site worden paarden weer gratis afgestaan. Wel raar.. Kan me het niet voorstellen dat deze paarden ook gratis weggegeven worden. Deze zaak vind ik stinken.
Het is een goed doel en ze willen het beste voor die paarden.Vandaar dat ze geen paarden redden die echt hulp nodig hebben, zelf zulke grond hebben en mensen die een goed huis hadden hun bod intrekken. Bravo voor de beste redactie ooit