Melisjee schreef:Is er nergens een NOS punt waar je klachten kan indienen over de commentator Dan nomineer ik Mart Smeets toch echt boven Laurens , met wielrennen prima maar voor de rest?
Fijn dat we af en toe wat uitleg krijgen , maar kan Laurens het dan niet gewoon bij af en toe een steekwoord houden ? Hoor de muziek amper .
Kom op Edward, zet even een Totilas waardige score neer Zou toch geweldig zijn als hij nu kan knallen, ik gun het hem meer dan Adelinde
kippenvelmuziek, van de film avater. netjes gereden, jammer van al die kleine foutjes/haperingen. Go Ed!!!
Heerlijk fijne planning op het werk. Precies op tijd voor Edward en Anky, dan nog even wat doen en dan Adelinde !
petraaken schreef:01San schreef:Ik heb de film nog nooit gezienmoet je echt een keertje doen.Uhu!Echt zonde dat je hem nog niet gezien hebt.
N0a schreef:Serieus, wat een geleuter daar op de nos. Ik probeer de kür op MUZIEK te kijken, niet de kür op commentaar.. Omg haha daarom kijk ik ook nog steeds op Eurovisionsports