Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Hebben de oud eigenaren wel afstandskosten of hoe dat ook heet gedaan?
Zo ja dan is het toch gewoon klaar?
Of is dat allemaal niet geregeld dan?
Vervolgens loopt hij 2 weken goed en zijn ze PZB blij, want makkelijke handel.
En 2 weken later is hij ineens kreupel, vooraf dus blijkbaar niet
En dan gaan ze bellen want ze zijn hun goede handel kwijt.
AmyJamess schreef:Maar het is toch niet bekend of het paard het al bij de oude eigenaar had of pas later heeft gekregen?
En pzb wil dus blijkbaar die verandwoordelijkheid ook niet, want er valt geen geld te verdienen aan dit paard.
Uit eindelijk is er maar 1 de dupe in dit hele verhaal, en dat is het paard.
Heel sneu.
MarliesV schreef:Huh maar die blog gaat hier toch niet over?
Die blog gaat over een paard dat als rijpaard is aangeboden en daar door HKO niet geschikt voor is.
PzB biedt in die blog 3 oplossingen, maar meebetalen aan stalling door de oud eigenaren en PzB hem als weidemaatje laten herplaatsen is nergens genoemd zag ik.
Mars schreef:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd door auteursrecht
Verhaal van Imhoff/spetter.
Hoe pzb de aangeboren afwijking plus oud bekkenfractuur hereft weten te helen is mij een raadsel. Medisch wonder.
vervolgens wordt ie als dressuurpaard aangeboden door pzb:Moderatoropmerking:Bericht verwijderd door auteursrecht
prompter schreef:Het is mij een raadsel waarom de oorspronkelijke eigenaren niet zelf hun verantwoordelijkheid nemen, Wat je ook van PZB vind, die oude eigenaren vonden het kennelijk ook wel lekker makkelijk zo. Ze hadden hem ook zelf ergens onder kunnen brengen (tegen betaling) waar hij in het land kon lopen, maar dat hebben ze ook niet gedaan.