Damned schreef:gaat iemand het vragen? ik heb ook geen twitter moet ik via twitter vragen aan de nos of ze langer blijven zenden?
ikkedus schreef:Net op t juiste moment koppie omhoog en gewoon doorgaan, met een heel hoog stemmetje voor Hoy
Barbie_Blue schreef:Eurovision stream 3 staat aan, maar laadt niet Geen idee wat voor browser jij hebt? Ik heb gistere IE, firefox en google chrome geprobeerd en bij Chrome doet ie het als enige wel
jasmijnz schreef:Het is erg druk hier op het topic hahaBen op vakantie en me telefoon moet dit maar eens proberen bij te houden met de slecht wifioew dat is haast niet te doen succes
Vindt de paarden trouwens veel meer massa hebben dan tijdens de dressuur ze leken allemaal zo ielig, maar valt nu wel mee.
Ludique96 schreef:Damned schreef:gaat iemand het vragen? ik heb ook geen twitterIk heb wel Twitter maar wat vragen?voor mij hoeft het niet meer, ik kijk niet op nos
madeinspace schreef:Op welk twitteraccount? Ik wil t wel even vragen als nog niemand t gedaan heefthttps://twitter.com/#!/noscommunicatie
Ludique96 schreef:Damned schreef:gaat iemand het vragen? ik heb ook geen twitterIk heb wel Twitter maar wat vragen?Ik weet niet of het kan, ik heb een gesloten twitter,..maar vragen of de stream verlengt omdat het zo lang uitloopt bij de cross
Woeh bijna Tim, wordt toch een beetje zenuwachtig! Mijn favoriete hindernis is die halve maan trouwens, wat een uitzicht.
pfff stress zeg, mn internet verbrak net op de oranjecamping vlak voordat tim moet.. Gelukkig doet ie het weer
Eline schreef:Na vandaag kan in ieder geval geconcludeerd worden dat Eventing sielugh!!! is voor vlaggetjes? Maar dan wel alleen de rode vlaggetjes