Annemiekev schreef:Las van de week dat de accomodatie betaald wordt door een sponsor.
Gaat de goede kant op met hun pensioenplekje, voller.
Goh, geef mij zo'n sponsor zeg! Vraag me af wat zo'n sponsor dan zegt van hun werkwijze.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayflower_ schreef:Afgelopen week hadden ze ook weer een bericht erop staan dat ze donateurs drastisch naar beneden gaan vanwege de inflatie enz. En weer bedelen om baaltjes hooi. Er stonden wat kritische reacties onder en ineens is het bericht verdwenen. Vreemd.
Annemiekev schreef:Goudhaan1 schreef:Ik zag dat ze de reacties hebben uitgeschakeld bij de advertentie van Imhoff.. Ik hoop zo dat hij bij iemand komt die het hele verhaal kent.Moderatoropmerking:Oorspronkelijk bericht verwijderd
Earth schreef:Er wordt op de achtergrond wel werk hiervan gemaakt. Bedoeling is om ze te exposen zodat ze geen misbruik meer maken van donatiegelden en paarden onder valse voorwendselenverkopenadopteren.
capopjekop schreef:https://www.paardzoektbaas.nl/blog/het- ... oid-paard/
Hier vind je de blog.
Zeer bijzonder hoe het omschreven wordt. Het straalt niet bepaalt professionaliteit uit. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
StalNollie schreef:Waarheid of niet hoezo retour adres. Voor dit soort paarden zetten zei zich toch in. Opvang zou er vol mee staan. Tenminste ze zeggen dat ze constant vol staan
Daarnaast is het afgestaan en moeten de vorige eigenaren toch betalen tot er een nieuw huisje gevonden is?
Of is dit paard gewoon opgekocht voor handel.