Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Boompje1985 schreef:soloro schreef:Die wolken op de achtergrondDie zijn bijna zwart..
Stuur maar hierheen wij hebben hier in geen dagen een fatsoenlijke bui regen gehad...
Voordat fritsie of valegro ofso schrikt van onweer

FriesWytske schreef:Wat ging er fout bij de wissels om de pas, die waren toch allemaal goed bij deze. Zie daar nl. lage cijfers bij staan
gabixcoen schreef:MiniMouse schreef:In vergelijking met eerder geziene en gereden proeven van haar. En het flitsende van Edward daarvoor vond ik het erg tegen vallen. Impuls verlies misschien groot woord, maar het verschil was erg groot, dat wel.
Eddie had hoger moeten staan dan Charlotte!
essie_blue schreef:Cyrina schreef:heerlijke merrie!!
Is dit een merrie?goh ik maar denken steeds dat t een hengst was.
Nou ik vind haar geweldig! Denk dat het wiebelen met de lip gewoon een soort zenuwtrekje is, zie je wel vaker. Jammer van het beeld dat de stang zo staat, maar dat kan uiteraard ook komen door een lossere kinketting. Heb het idee dat hij een fijne verbinding heeft met zijn paard.
Zo leuk dat ze bij de PSL en PRE nu oo kwat meer de merries gaan rijden. En terecht! Wat een paard zeg. De drafonderdelen lijken echt als vanzelf te gaan, alsof ze dit uren kan doen zonder moe te worden. Galop mag nog wat sterker.lisaislisa schreef:FriesWytske schreef:Wat ging er fout bij de wissels om de pas, die waren toch allemaal goed bij deze. Zie daar nl. lage cijfers bij staan
Waar kun je dat zien?