Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
japielover schreef:ik had op uitzending gemist van sbs6 gekeken en kreeg daar steeds de link waar in gezegd werd dat het volgende week is..
hier een aantal pagina's door gekeken maar kon hem niet vinden gezien ik ook nog is via een kaartje met minuten op internet zit vroeg ik het even maar goed...
schijnbaar is iets vragen heeel erg
Pauline schreef:roelie85 schreef:Ik heet Roelie
Leef je nog na al die aandacht? Voor jou zal het allemaal wel een gekkenhuis zijn zeg. Maar, ik vind dat je het goed hebt gedaan, respect. Lijkt me heel erg moeilijk. Chapeau, en laat je niet gek maken hoor
Pauline schreef:roelie85 schreef:Ik heet Roelie
Leef je nog na al die aandacht? Voor jou zal het allemaal wel een gekkenhuis zijn zeg. Maar, ik vind dat je het goed hebt gedaan, respect. Lijkt me heel erg moeilijk. Chapeau, en laat je niet gek maken hoor
manic schreef:Nou, nee? Er mogen toch wel vraagtekens geplaatst worden bij wie er dan wel heeft gekeurd, hoe zulke zieke dieren dan gewoon goedgekeurd kunnen worden en welke malloot van een DA zijn naam zo simpel te grabbel gooit? Ik hoef geen namen, maar ik vind het toch wel belangrijk. Die dierenartsen zijn ook een onderdeel in het hele verhaal.
roelie85 schreef:roelie85 schreef:Ik heet Roelie
WinSel schreef:roelie85 schreef:Leef je nog na al die aandacht? Voor jou zal het allemaal wel een gekkenhuis zijn zeg. Maar, ik vind dat je het goed hebt gedaan, respect. Lijkt me heel erg moeilijk. Chapeau, en laat je niet gek maken hoor
Ik leef nog, het is idd een gekkenhuis en mijn mailbox kan het niet goed bijhouden!
Of ik eigenlijk mijn mailbox niet!
Ik heb gewoon genoten van mijn vrije weekend en ben heerlijk verbrand in de zon![]()
Er is veel voor nodig om mij gek te maken! hihi
Komt allemaal goed...
Vitaquilla schreef:wat ik niet begrijpis dat ze een paard van de slacht heb gehaald.. als een paard naar de slacht is gebracht is dat het einde en is het wettelijk verboden om een slachtpaard nog door te verkopen.
ik vind het heel sneu voor de mensen die met goedvertrouwen een paard kopen en zo belazerd worden.
en dat veulentje...
Vitaquilla schreef:wat ik niet begrijpis dat ze een paard van de slacht heb gehaald.. als een paard naar de slacht is gebracht is dat het einde en is het wettelijk verboden om een slachtpaard nog door te verkopen.
ik vind het heel sneu voor de mensen die met goedvertrouwen een paard kopen en zo belazerd worden.
en dat veulentje...
en dat veulentje...
amaretto20 schreef:wat ik niet begrijpis dat ze een paard van de slacht heb gehaald.. als een paard naar de slacht is gebracht is dat het einde en is het wettelijk verboden om een slachtpaard nog door te verkopen.
en dat veulentje...
Gentlegiant schreef:Vitaquilla schreef:wat ik niet begrijpis dat ze een paard van de slacht heb gehaald.. als een paard naar de slacht is gebracht is dat het einde en is het wettelijk verboden om een slachtpaard nog door te verkopen.
en dat veulentje...
Dat zei ik ook al
Volgende week een undercover actie over het desbetreffende slachthuis?
Maar er zijn ook genoeg particulieren die paarden van de slacht kopen hoor....
Dit mag niet!!!