Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wilawander schreef:Dat stichtingen zulke bedragen uit te geven hebben..... terwijl er andere mensen zijn die ze willen.. waar is de nood?
wilma12 schreef:https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1596551023
zij hadden first willen kopen maar werden door de stichtingen continu tegen geboden!
haflingertje schreef:Als spin inderdaad Guus heeft gewonnen gaat hij naar die veearts! Dus dat zou goed nieuws zijn!!
Mova schreef:@Annesliesdj: akkoord dat het jammer is dat ze Wico niet hebben kunnen redden, maar stel je voor wat voor een kritiek (en terecht...) ze zouden gekregen hebben als ze slechts 1 paard hadden gered voor bijna 5 KEER het bedrag dat ze verzameld hadden om er 9 te redden...
anneliesdj schreef:Mova schreef:@Annesliesdj: akkoord dat het jammer is dat ze Wico niet hebben kunnen redden, maar stel je voor wat voor een kritiek (en terecht...) ze zouden gekregen hebben als ze slechts 1 paard hadden gered voor bijna 5 KEER het bedrag dat ze verzameld hadden om er 9 te redden...
Zoals ik zei; First en Doortje hadden niet gered hoeven worden, die hebben ze gewoon een ander niet gegund. Vind het sneu dat zij hun eigen lolletje doen met gedoneerd geld van mensen die denken iets goeds te doen.
Ik hoop maar voor ze dat het niet naar buiten komt dat ze andere serieuze bieders zoals bv KimD het paard niet gegund hebben, terwijl het daar een prachtige plek zou hebben.
En die kritiek verdienen ze nu ook al, 7000 voor een compleet afgekeurd paard betalen van donateursgeld? Komop, get real, dit heeft helemaal niets te maken met 'goed doel' 'stichtig' 'redden' en wat nog meer zij.
Citaat:Zoals ik zei; First en Doortje hadden niet gered hoeven worden, die hebben ze gewoon een ander niet gegund. Vind het sneu dat zij hun eigen lolletje doen met gedoneerd geld van mensen die denken iets goeds te doen.
Ik hoop maar voor ze dat het niet naar buiten komt dat ze andere serieuze bieders zoals bv KimD het paard niet gegund hebben, terwijl het daar een prachtige plek zou hebben.
En die kritiek verdienen ze nu ook al, 7000 voor een compleet afgekeurd paard betalen van donateursgeld? Komop, get real, dit heeft helemaal niets te maken met 'goed doel' 'stichtig' 'redden' en wat nog meer zij.
claudnr9 schreef:Klopt, had First willen kopen en ze zou een super leven krijgen bij Eifelopfok. Maar het bedrag werd me te hoog. Ik dacht dat ze naar een andere particulier verkocht was. Nooit verwacht dat een stichting zo ver zou gaan voor een paard waarbij het niet nodig was om haar te redden.
pipo schreef:Ik vind het in en in triest dat een paarde stichting zoveel geld uitgeeft aan 1 paard (en dan zelfs meerdere die te veel moeten kosten) gewoon om de publisiteit.... een andere verklaring is er niet.
Voor dat geld zouden ze de paarden op de zuidlaardermarkt kunnen kopen.... doe s gek, doe dat.. maar besteed het niet aan 1 paard. Bah! net zoiets als 1 kindje financieel steunen tegen aids en de voorraad condooms lekprikken in oeroeboeroe.
jenn0dv schreef:MandyIndah schreef:Ze nemen de kansen van anderen gewoon weg, onder andere die van mij.. Krom gedoe
Als je nou nu eens contact opneemt met SPIN, dan heb je alsnog kans op een van de paarden alleen wordt dit via de stichtingen bemiddeld. Dat geeft toch niet?