Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wonder007 schreef:Gini schreef:Het is zelfs zo dat de blessure het einde kan betekenen van Vigo's carrière. Daar sta je dan...arme Phillipe, daar zal hij zeker en vast tranen om laten.
Dat had ik ook gelezen. Maar was het ook niet zijn laatste concour? Wel zuur dat het zo moet aflopen dan!
amykimmie schreef:Nou ik ben benieuwd vandaag. Moet ook nog folders lopen, doe ik zometeen wel zodat ik springen kan kijken vanmiddag.
Kom alleen zelf niet aan rijden toe de laatste dagen door de OS
petraaken schreef:amykimmie schreef:Nou ik ben benieuwd vandaag. Moet ook nog folders lopen, doe ik zometeen wel zodat ik springen kan kijken vanmiddag.
Kom alleen zelf niet aan rijden toe de laatste dagen door de OS
Doe zoals ik. Als je vrij bent s'ochtends vroeg je paard(en) doen. Zo kon ik gisteren lekker de hele middag kijken en na het springen heb ik mijn stallen staan schoonmaken en het voer voor de paarden klaar gelegd.
Rinske schreef:petraaken schreef:Ik dacht iets met een verboden stofje in het bloed van een paar paarden maar zeker weet ik het niet meer.
Zouden die paarden daarom zo goed gesprongen hebben gisteren, die ene zat er als een hobbezak op.
Rinske schreef:petraaken schreef:Ik dacht iets met een verboden stofje in het bloed van een paar paarden maar zeker weet ik het niet meer.
Zouden die paarden daarom zo goed gesprongen hebben gisteren, die ene zat er als een hobbezak op.
wonder007 schreef:Gini schreef:Het is zelfs zo dat de blessure het einde kan betekenen van Vigo's carrière. Daar sta je dan...arme Phillipe, daar zal hij zeker en vast tranen om laten.
Dat had ik ook gelezen. Maar was het ook niet zijn laatste concour? Wel zuur dat het zo moet aflopen dan!