Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jenn0dv schreef:Ze kunnen ze natuurlijk nooit allemaal zelf houden, dus dat ze een plekje gaan zoeken is duidelijk.
Dat ze dan iemand zoeken die perfect is in hun ogen, dat is dan toch ook goed?
Liever via stichtingen naar echt een goed thuis, dan particulier toch net niet zo goed terecht komen.
anneliesdj schreef:Nicky1963 schreef:
Ik lees net dat wedford naar stichting paardenopvang amsterdam gaat? Evenals Kenzo en First. En SPIN Guus doortje en frits
Ja, heb t gezien op hun fb. Dus toch nog goed nieuws.
wilma12 schreef:jenn0dv schreef:Ze kunnen ze natuurlijk nooit allemaal zelf houden, dus dat ze een plekje gaan zoeken is duidelijk.
Liever via stichtingen naar echt een goed thuis, dan particulier toch net niet zo goed terecht komen.
Alleen tegen welke prijs gebeurd dit? Niemand gaat deze bedragen neerleggen voor deze paarden. Of gaat dit in bruikleen dat jij betaald voor alles van hun paard. Dan red ik liever zelf een gezond paard van marktplaats af!
jenn0dv schreef:jenn0dv schreef:Ze kunnen ze natuurlijk nooit allemaal zelf houden, dus dat ze een plekje gaan zoeken is duidelijk.
Alleen tegen welke prijs gebeurd dit? Niemand gaat deze bedragen neerleggen voor deze paarden. Of gaat dit in bruikleen dat jij betaald voor alles van hun paard. Dan red ik liever zelf een gezond paard van marktplaats af!
Mova schreef:anneliesdj schreef:Vind het triest dat ze First wel hebben gekocht en Wico hebben laten staan.
Ik denk niet dat ze een paard van 23.000 euro kunnen redden/betalen.
Wilawander schreef:Dat stichtingen zulke bedragen uit te geven hebben..... terwijl er andere mensen zijn die ze willen.. waar is de nood?
Mova schreef:anneliesdj schreef:Vind het triest dat ze First wel hebben gekocht en Wico hebben laten staan.
F_Orumster schreef:Mova schreef:
*kruipt weer terug op de stoel na harde landing op de vloer*
Hele middag niet in topic gekeken, ik check als eerste de laatste pagina en sta vol verbazing.