Iris82 schreef:_l_amanda_l_ schreef: Gewoon doen Ymke! Lachen toch mannen in de categorie boven de 24 zijn wel allemaal op denk ik.. Er waren er genoeg... hooi!
EngeltjeS schreef:Citaat:wel een grappig idee, een paardensite en een computersite laten daten.. krijg je een soort beauty en de nerdHahahaik ben geen beauty hahahabullsh*t niet zeuren maar daten!
Helsie schreef:Iris82 schreef:SORRY MANNEN, ik ga slapen.Jullie zijn met zovelen en ik kan onmogelijk tegen iedereen doei zeggen.Helsie, Ravnoss, RaseriaN en Epsilon! Oooooh, zijn dat mijn concurrenten? Pak maar in, jongens!Truste Iris82 Sure sure
_l_amanda_l_ schreef: Gewoon doen Ymke! Lachen toch mannen in de categorie boven de 24 zijn wel allemaal op denk ik.. Op zijn minst is er nog ééntje...
Ah, vandaar Lente. Thanks. Ik ben dat wel, via google (dat laurens van lieren zoekt talent topic )Beeeetje jammer.Ik ga m'n naam veranderen Oh, schijnbaar niet. Hij kan me niet vinden. AustriaTrick schreef:die oproep Hilarisch he.
ManiacsHouse schreef:Kwam dit tegen. Werkt dat bij paardenmeisjes?[ Afbeelding ]Is dat wat ik denk dat het is?
Joeri1 schreef:ManiacsHouse schreef:Kwam dit tegen. Werkt dat bij paardenmeisjes?[ Afbeelding ]Is dat wat ik denk dat het is?Ik denk het wel, want ik denk het ook
AustriaTrick schreef:EngeltjeS schreef:Hahahaik ben geen beauty hahahabullsh*t niet zeuren maar daten! sjiiit.... hahahaha
EngeltjeS schreef:Hahahaik ben geen beauty hahahabullsh*t niet zeuren maar daten! [/quote] sjiiit.... hahahaha[/quote]
Iris82 schreef:_l_amanda_l_ schreef: Gewoon doen Ymke! Lachen toch mannen in de categorie boven de 24 zijn wel allemaal op denk ik.. Er waren er genoeg... Hier is er nog een
Helsie schreef:Mooi dat er nu veel gaan slapen. Worden de vrouwen tenminste van de meisjes gescheiden en de mannen van de jongens. Truste, kinders! Helaas voor jou, ik niet
Lente schreef:maajelvv schreef: Tja, wij verdienen ons brood met hard werken, hun met de hele dag met hun kop achter de pc Dat is niet altijd waar hoor. Ik mag dan wel een tweaker zijn maar sta toch de hele dag in de keuken....Dusssss wanneer gaan wij daten? [/quote]Kom maar op
Een advies, dames. Als jullie op date gaan, neem wat rubbertjes mee.Een BoktxTweakersbaby kan over een paar jaar ook nog.