Laura01234 schreef:Quebelle schreef:Mono betekend toch meerdere? Uni = universeel = gelijk?poly betekent meerdere mono betekend enkele Scheitze
Quebelle schreef:Mono betekend toch meerdere? Uni = universeel = gelijk?Yep ik houd altijd monologen met al mijn persoonlijkheden
ik krijg toch een beetje maagpijn van dat gerammel in die monden hoor... Deze zag je in close up maar als je ziet hoeveel er steeds met hun mond open lopen dan mogen ze wat mij betreft bijna de dressuur afschaffen.
Hm lage score.. had wel een paar % hoger verwacht.Dit paard laat tenminste een piaffe zien!Nu Fuego nog!!
Annemiek80 schreef:Quebelle schreef:Mono betekend toch meerdere? Uni = universeel = gelijk?Yep ik houd altijd monologen met al mijn persoonlijkhedenHAHAHAHAHA . En je bent natuurlijk ook monogaam met meerdere mannen HAHAHA.
En daar ging m'n laptop. Ondertussen tv aan op ZDF maar die zijn helemaal wild over Sprehe en gelukkig hebben we ook de iPad nog
Wat een teleurstellende score voor Portugal, was een goede proef, geweldige piaffe en een plaatje van een paard natuurlijk
Especial schreef:Hm lage score.. had wel een paar % hoger verwacht.Dit paard laat tenminste een piaffe zien!Nu Fuego nog!!Ik had ook wel wat meer verwacht inderdaad!
Mono betekend toch meerdere? Uni = universeel = gelijk?[/quote]Yep ik houd altijd monologen met al mijn persoonlijkheden[/quote]HAHAHAHAHA . En je bent natuurlijk ook monogaam met meerdere mannen HAHAHA.[/quote]wat zich uit in stereotyp gedrag!
Especial schreef:Hm lage score.. had wel een paar % hoger verwacht.Dit paard laat tenminste een piaffe zien!Nu Fuego nog!!FUEGOOO!